Gå til innhold

Tunge tider


Gjest tussipia

Anbefalte innlegg

Gjest tussipia

Jeg skulle ha brukt dette forumet mer enn det jeg gjør. Men jeg sliter noe enormt. Og jeg vet ikke hvor mye jeg kan skrive før det blir for alvorlig eller ikke. Så jeg velger da og holde meg unna.

Og jeg føler at jeg ikke har noen gode råd å komme med heller, for jeg er så langt nede at jeg ikke kan gi noen råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da synest jeg du skal bruke forumet og skrive litt av deg, det bruker å hjelpe. Jeg synest ikke det finnes grenser for hva du kan skrive her. ER du redd det blir for hardt for deg selv?

Håper du kan nytte oss til noe! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javelda1365380927

Forstår deg godt. Jeg har hatt det som deg i det siste, vært laangt nede. Jeg bidrar med svært lite her, egentlig ingenting..har så lite krefter. Men henger her en del likevel, og regner med at det er greit!

Vi må bare holde fast i at vi kommer sterkere tilbake en annen gang.. Forsøke å tro på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære du, bruk det så mye eller lite du vil og skriver hva du vil, neste iallfall!

Vi tåler faktisk ganske mye her inne, selvom det kanskje ikke har virket sånn den siste tiden.

Hilsen en som skriker både titt og ofte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tussipia

Da synest jeg du skal bruke forumet og skrive litt av deg, det bruker å hjelpe. Jeg synest ikke det finnes grenser for hva du kan skrive her. ER du redd det blir for hardt for deg selv?

Håper du kan nytte oss til noe! Klem

Takk for fine svar:)

Tror jeg skal bruke forumet mer enn det jeg gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine svar:)

Tror jeg skal bruke forumet mer enn det jeg gjør!

Håper du gjør det! Her er mange som både skjønner deg og tenker på deg! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei,

jeg kjenner meg igjen. Noen ganger når jeg er fryktelig langt nede, så har jeg vært redd for at det som er inni meg er for stort og alvorlig til å dele med noen. Da er det lettere å holde det for seg selv, enn å tøre å stole på at folk takler det.

Når det stormer som verst, og man har det fryktelig vondt, så virker kanskje tinga veldig overveldende. Jeg vet ikke om det er tilfelle for deg, men jeg har fått erfare at når jeg da har fått skrevet det ned, eller snakket med noen, så virker ikke ting så veldig alvorlig likevel. At folk tåler mye mer enn man tror selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..

her har du lov å bare være, være den du er og bruke dette forumet som det passer for deg og bruke det når det passer for deg..

håper snart du får dte bedre, og ja der fremme blir det bedre, men mens det står på og mens man er midt i det, da må man gjøre det som er rett for seg selv.

ta den tiden du trenger, har du masse vonde følelser kan det jo hjelpe å skrive, men ikke alltid energien er der til åskrrive, da kan det hjelpe å se på hva andre har skrevet, for ofte kjenner man seg så igjen at det mest var som man skulle skrevet det selv..

håper du virkelig finner det som er bra for det, og når det er på det værste, så hold fast i håpet.. håpet om at en dag...

en dag er det bedre, en dag har du det du nå kjemper og jobber for..

det hjalp meg på det værste, håpet om at den dag skulle dte bli bedre, og jeg har aldri vært nærmere enn nå og jeg har sett andre som har nådd det..

jeg pleier å høre på musikk og drømme om deb fremtiden jeg ønsker, eller situasjoenn jeg ønsker når ting er kjipe, da hører man kin musikken, sine drømmer, og kun det..

sender en klem og en drømme boble fylt med alt det gode du har i vente der fremme samt en engel som kan være hos deg og gi deg styrke og beskyttelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...