Gjest ebrel Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Trodde aldri det skulle skje - men jeg har fått "trimme-dilla" Det er ikke det store, men går tur så sant jeg har anledning. Målet mitt var en gang pr. uke, og to om jeg var veldig flink,og evt. den tredje som bonus. Nå benytter jeg anledningen så snart den byr seg, og rydder heller tid til å gå. Det er jo ikke kjempe-trening, men fra 0 til dette er det et kjempeløft. Og det beste er at jeg synes det er utrolig deilig og morsomt. Og det tar bort all søt-hunger og behov for snavling om kvelden. Jeg tror jeg skal komme i mål denne gangen, nå er det trening og ikke mat som er i fokus. Og takk til dere som er her og støtter meg og andre, vi skal vel sammen klare dette - å gjøre Norge lettere :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Så flott da! Ikke noe er bedre enn å forandre fokus, jeg tror det er veldig lurt - og så kommer mange andre ting som bonus som følge av det :-) Lykke til!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Så flott!!! Jeg kjenner meg faktisk litt igjen. Jeg har endelig kommet i gang med trening på Spenst + at jeg har begynt på "Dans deg i form" for voksne. Var på første time forrige uke, og det er lenge siden jeg har hatt det så morsomt!!! Trening er gøy! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
margerita1365380476 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Så flott!!! Jeg kjenner meg faktisk litt igjen. Jeg har endelig kommet i gang med trening på Spenst + at jeg har begynt på "Dans deg i form" for voksne. Var på første time forrige uke, og det er lenge siden jeg har hatt det så morsomt!!! Trening er gøy! Dans deg i form høres gøy ut. Er det noe som finnes i flere byer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Dans deg i form høres gøy ut. Er det noe som finnes i flere byer? Det gjør det sikkert. Men dette opplegget er nok bare på kulturskolen her jeg bor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.