Gå til innhold

Har fått trimme-dilla :-)

Gjest ebrel

Anbefalte innlegg

Trodde aldri det skulle skje - men jeg har fått "trimme-dilla" Det er ikke det store, men går tur så sant jeg har anledning. Målet mitt var en gang pr. uke, og to om jeg var veldig flink,og evt. den tredje som bonus. Nå benytter jeg anledningen så snart den byr seg, og rydder heller tid til å gå. Det er jo ikke kjempe-trening, men fra 0 til dette er det et kjempeløft. Og det beste er at jeg synes det er utrolig deilig og morsomt. Og det tar bort all søt-hunger og behov for snavling om kvelden. Jeg tror jeg skal komme i mål denne gangen, nå er det trening og ikke mat som er i fokus.

Og takk til dere som er her og støtter meg og andre, vi skal vel sammen klare dette - å gjøre Norge lettere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott da! Ikke noe er bedre enn å forandre fokus, jeg tror det er veldig lurt - og så kommer mange andre ting som bonus som følge av det :-)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott!!! Jeg kjenner meg faktisk litt igjen.

Jeg har endelig kommet i gang med trening på Spenst + at jeg har begynt på "Dans deg i form" for voksne. Var på første time forrige uke, og det er lenge siden jeg har hatt det så morsomt!!!

Trening er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

margerita1365380476

Så flott!!! Jeg kjenner meg faktisk litt igjen.

Jeg har endelig kommet i gang med trening på Spenst + at jeg har begynt på "Dans deg i form" for voksne. Var på første time forrige uke, og det er lenge siden jeg har hatt det så morsomt!!!

Trening er gøy!

Dans deg i form høres gøy ut. Er det noe som finnes i flere byer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dans deg i form høres gøy ut. Er det noe som finnes i flere byer?

Det gjør det sikkert. Men dette opplegget er nok bare på kulturskolen her jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...