Gjest cema Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg er en 21 år gammel jente som trener yoga en gang i uka, dans en gang i uka og tur (en til en og en halv time) hver dag. Er det for mye trening? Jeg er 169 cm. høy og veier 58 kg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selurdog Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Å nei, langt ifra. Jeg trener selv hver dag, og løper mellom 100 og 150 km hver uke. Du er langt fra slik belastning. Trening 3 ganger i uken regnes ikke som hard trening. Men dette føler du selv best på kroppen. Yoga er ikke særlig belastende på kroppen, slik som f.eks. løping og vekttrening. Om du føler deg pigg og klar til trening neste dag, ikke la noe hindre deg. Om du derimot føler det utslitt....ikke tren før du kjenner kroppen har hentet seg inn igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferrigno Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Nei, det er fint. Om det da ikke er en spesiell grunn til at du spør, om du føler deg sliten, etc. Vurder i så fall totalbelastningen, dvs. både de fysiske og psykososiale faktorene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zakkoo Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Gå er da bare bra. Du trener definitivt ikke for mye, høres helt bra ut. Er yoga fett eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.