liten pike, 22 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hei! Er det dumt å spise for mye bananer? Jeg spiser 4-6 bananer hver dag, til frokost, lunsj og mellommåltider, f.eks. etter trening. Men er dette dumt? Jeg prøver å variere med annen frukt, men banan er så kjekk å ta med seg, trenger ikke vaskes og metter, i motsetning til f.eks. epler jeg føler jeg bare blir mer sulten av... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Bananer er sunt i små mengder. Mye fett i dem, så å spise så mange om dagen er nok ikke sunt, dessverre.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Kaloribombe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Kaloribombe. Ja, bananer og chips fra McDonalds går for det samme. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Ja, bananer og chips fra McDonalds går for det samme. :-) Ganske mye frukt er kaloribomber. Også gulrøtter har mye sukker. Fra naturen er det enten opplagsnæring eller fristelse for å spre vertens frø. Nesten ingen gidder å spise fjert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zakkoo Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Etter trening er et par bananer supert. Da trenger man påfyll av raske carbs. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke sludder Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Ikke spis så mye bananer, man promper vanvittig mye av det! Det er som å spise en kilo bønner og kål hver dag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liten pike, 22 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Ikke spis så mye bananer, man promper vanvittig mye av det! Det er som å spise en kilo bønner og kål hver dag! Hehe, kan ikke si jeg har merka så mye til det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.