Gå til innhold

Bananer i lange baner...

liten pike, 22

Anbefalte innlegg

liten pike, 22

Hei! Er det dumt å spise for mye bananer? Jeg spiser 4-6 bananer hver dag, til frokost, lunsj og mellommåltider, f.eks. etter trening. Men er dette dumt? Jeg prøver å variere med annen frukt, men banan er så kjekk å ta med seg, trenger ikke vaskes og metter, i motsetning til f.eks. epler jeg føler jeg bare blir mer sulten av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Bananer er sunt i små mengder. Mye fett i dem, så å spise så mange om dagen er nok ikke sunt, dessverre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bananer og chips fra McDonalds går for det samme. :-)

Ganske mye frukt er kaloribomber. Også gulrøtter har mye sukker. Fra naturen er det enten opplagsnæring eller fristelse for å spre vertens frø. Nesten ingen gidder å spise fjert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

liten pike, 22

Ikke spis så mye bananer, man promper vanvittig mye av det! Det er som å spise en kilo bønner og kål hver dag!

Hehe, kan ikke si jeg har merka så mye til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...