liten pike, 22 Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Hei! Er det dumt å spise for mye bananer? Jeg spiser 4-6 bananer hver dag, til frokost, lunsj og mellommåltider, f.eks. etter trening. Men er dette dumt? Jeg prøver å variere med annen frukt, men banan er så kjekk å ta med seg, trenger ikke vaskes og metter, i motsetning til f.eks. epler jeg føler jeg bare blir mer sulten av... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Bananer er sunt i små mengder. Mye fett i dem, så å spise så mange om dagen er nok ikke sunt, dessverre.... 0 Siter
Sofline Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Kaloribombe. Ja, bananer og chips fra McDonalds går for det samme. :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Ja, bananer og chips fra McDonalds går for det samme. :-) Ganske mye frukt er kaloribomber. Også gulrøtter har mye sukker. Fra naturen er det enten opplagsnæring eller fristelse for å spre vertens frø. Nesten ingen gidder å spise fjert. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Etter trening er et par bananer supert. Da trenger man påfyll av raske carbs. 0 Siter
Gjest ikke sludder Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Ikke spis så mye bananer, man promper vanvittig mye av det! Det er som å spise en kilo bønner og kål hver dag! 0 Siter
liten pike, 22 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 Ikke spis så mye bananer, man promper vanvittig mye av det! Det er som å spise en kilo bønner og kål hver dag! Hehe, kan ikke si jeg har merka så mye til det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.