Jorunn Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 i forbindelse med at jeg bestemte meg for å gå ned i vekt og dermed gjøre et mer forpliktende forsøk har jeg begynt å trene mer. Har i 1,5 år trent pilates 1 gang i uken, men fikk i begynnelsen av desember en crosstrainer hvor jeg bruker å trene programene(P). Startet å trene på den 2 ganger i uken i ca 20-30 min (4-6xP). Trener nå 3 ganger i uken + pilates, hvor jeg går 10xP og har gått ned tiden som jeg bruker på disse 10 repetisjonene av P (= 16km), fra ca 50-55 min til ca 40-42 min. Er usikker på om jeg skal forsette å presse tiden ned eller om det kan være fornuftig å roe tempoet og heller øke treningsøkten med 2-4 repetisjoner til? Kommer til å legge til litt styrketrening i løpet av de neste ukene, må bare få satt opp et program for rygg og skuldre først av kiropraktoren først. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.