Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sammfunnskritiker

Kverulere litt jeg og da, jeg syns det er fint at du utrykker at du ikke liker svarene til flisespikeren. MEn da syns jeg at du får ta de handlingene du vil i forhold til denne personen, andre må få ta egne valg. Jeg syns det er litt barnslig med slike kollektive oppfordringer; "vi driter i å svare..."

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263803-til-alle/#findComment-2117316
Del på andre sider

Gjest ikke signatur

Kverulere litt jeg og da, jeg syns det er fint at du utrykker at du ikke liker svarene til flisespikeren. MEn da syns jeg at du får ta de handlingene du vil i forhold til denne personen, andre må få ta egne valg. Jeg syns det er litt barnslig med slike kollektive oppfordringer; "vi driter i å svare..."

Alle gjør selvsagt som de selv vil, men jeg tror trollene blir mer aktive når de får mange svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263803-til-alle/#findComment-2117334
Del på andre sider

sammfunnskritiker

Alle gjør selvsagt som de selv vil, men jeg tror trollene blir mer aktive når de får mange svar.

Troll er kjempeskumle. JEg tror den smarteste måten å skremme dem bort på, er å kunne være saklig og vise saklige argumenter. KAnskje? spørs hvilke troll.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263803-til-alle/#findComment-2117364
Del på andre sider

Jeg blir deppa og nedslått av det. På dager hvor jeg er supermotivert og alt går bra så ville jeg neppe tatt meg nær av det Men i dag har jeg følt meg totalt feit og uattraktiv og motløs fordi at det vil ta laaaaaang tid for meg å nå den vekten jeg ønsker og jeg ville mye heller kost meg med vin og sjokolade enn å sitte å knaske gulrøtter en lørdagskveld.

Jeg er ikke noen himla toppidrettsutøver.Broren min er sånn at når han velger å sette igang med treningsobjekt så går han så hundre prosent inn for det.Altså omtrent å veie maten og å trene hver dag.

Så får jeg dårlig samvittighet jeg også. For jeg burde kanskje trent hver eneste dag og spist mindre.

Feks har jeg før pleid å spise fastfood eller noe annet kaloribombe til lunsj. Hvis jeg har spist noe. Nå pleier jeg å spise gomorgen yogurth.En av de fitnesbertene jeg går på skole med kritiserer selvsagt å sier at det har for høy GI og blablablabla..

For endel av oss så er det her og endre livstil totalt.Det å slutt å kose og medisinere seg selv med mat når man er stressa,deppa,glad,ensom,kjeder seg etc er også stor overgang. men folk som aldri har hatt vektproblemer skjønner ikke det. Også skal jeg ha dårlig samvittighet fordi jeg bare har gått ned en halv kg på to uker. ARG.

Jeg gjør mitt beste.Som sagt på en god dag så ville jeg ikke brydd meg om sånt.Men i dag når jeg føler slankinga går treigt og dårlig og jeg har lyst på alt mulig forbudt så tar jeg meg nær av sånne kommentarer som det har vært i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263803-til-alle/#findComment-2117780
Del på andre sider

Jeg blir deppa og nedslått av det. På dager hvor jeg er supermotivert og alt går bra så ville jeg neppe tatt meg nær av det Men i dag har jeg følt meg totalt feit og uattraktiv og motløs fordi at det vil ta laaaaaang tid for meg å nå den vekten jeg ønsker og jeg ville mye heller kost meg med vin og sjokolade enn å sitte å knaske gulrøtter en lørdagskveld.

Jeg er ikke noen himla toppidrettsutøver.Broren min er sånn at når han velger å sette igang med treningsobjekt så går han så hundre prosent inn for det.Altså omtrent å veie maten og å trene hver dag.

Så får jeg dårlig samvittighet jeg også. For jeg burde kanskje trent hver eneste dag og spist mindre.

Feks har jeg før pleid å spise fastfood eller noe annet kaloribombe til lunsj. Hvis jeg har spist noe. Nå pleier jeg å spise gomorgen yogurth.En av de fitnesbertene jeg går på skole med kritiserer selvsagt å sier at det har for høy GI og blablablabla..

For endel av oss så er det her og endre livstil totalt.Det å slutt å kose og medisinere seg selv med mat når man er stressa,deppa,glad,ensom,kjeder seg etc er også stor overgang. men folk som aldri har hatt vektproblemer skjønner ikke det. Også skal jeg ha dårlig samvittighet fordi jeg bare har gått ned en halv kg på to uker. ARG.

Jeg gjør mitt beste.Som sagt på en god dag så ville jeg ikke brydd meg om sånt.Men i dag når jeg føler slankinga går treigt og dårlig og jeg har lyst på alt mulig forbudt så tar jeg meg nær av sånne kommentarer som det har vært i dag.

Du har så rett så rett! Jeg er helt enig med deg :)

Du har vært kjempeflink. Ikke hør på dem som sier noe annet :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263803-til-alle/#findComment-2117846
Del på andre sider

Annonse

Gjest LOTUS78

Hev deg over slike vitløse innlegg. Håper dette forumet får være i fred, slik t vi som sliter med dette problemet, kan dele erfaringer om oppturer og nedturer. En ting til, fokuser på det du har oppnådd og ikke det du ikke har oppnådd. Når man har 45 kilo å gå ned til man kommer i kategorien overvektig, er det vanskeligere å tenke på de 5 kiloene man har gått ned enn de 40 man har igjen. Jeg har satt med delmål 10 og 10 kilo og jublet ved hver milepæl. Nå er det 14 kilo igjen til det målet jeg først satte med, nå vil jeg ned 5-10 kilo til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263803-til-alle/#findComment-2118388
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...