Gå til innhold

Hva er din BMI?

Gjest Flystripa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

2

• tusseline

2

• Piraye

2

• dolores83

2

24,92

men jeg skal ikke skjerpe meg.

jeg har kg på de rette plassene (stort sett) og jeg er slank. Folk sier faktisk til meg "åssen greier du spise så mye når du er så tynn?"

dessuten har jeg str 75 E i bh str:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

BMI er ca 25

Tror nok andre kanskej ville sagt jeg godt kunne gått ned et par kilo.

Men jeg trives som jeg er. Og gidder ikke tenke på det.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21,78. 178 cm og 69 kg.. trener og spiser mye, og gjerne sjokolade, kunne kutta ut litt der da :)

men man kan jo ikke stole blindt på dette da, muskler veier jo mer enn fett + tung beinbygning (som jeg har) og sånne ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he - morsomt at det bare er de med BMI innenfor det normale som har svart :)

Min er laaaaaaangt utenfor det normale. Men jeg går stadig nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 25,34 her gitt...

25,34. Altså litt overvektig.

Men det visste jeg jo... Ja, man får vel skjerpe se litt da.

Har vurdert å kjøpe den "Lateral Thigh Trainer" som det reklameres for på TVshop.

Noen som har eller kjenner noen med erfaring med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pontiac

Min var visst 19.96 - undervektig.

Er ikke undervektig i det hele tatt synes jeg, men slank er jeg.

Har hørt at den bmigreia ikke kan stoles blindt på.

166. 55.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var visst 19.96 - undervektig.

Er ikke undervektig i det hele tatt synes jeg, men slank er jeg.

Har hørt at den bmigreia ikke kan stoles blindt på.

166. 55.

Min er 19,7. Men det er feil at det er undervektig. Har hørt at under 18.0 (eller var det 18,5) er undervektig jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pontiac

Min er 19,7. Men det er feil at det er undervektig. Har hørt at under 18.0 (eller var det 18,5) er undervektig jeg...

"Din BMI er 19,96 og det innebærer at du er undervektig. Det finnes ingen medisinske grunner for at du bør gå ned i vekt. En vektnedgang kan til og med være skadelig for helsen din. Vi fraråder deg derfor å bli med i Vektklubb.no. Målet for deg bør være å leve sunt - ikke å gå ned i vekt. Lykke til!"

Svaret jeg fikk :)

Men jeg bryr meg ikke noe om sånn bmi jeg, ser jo selv at jeg riktignok er slank. Men jeg går inn og ut de rette stedene og vil helt klart aldri kalle meg selv for undervektig.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Din BMI er 19,96 og det innebærer at du er undervektig. Det finnes ingen medisinske grunner for at du bør gå ned i vekt. En vektnedgang kan til og med være skadelig for helsen din. Vi fraråder deg derfor å bli med i Vektklubb.no. Målet for deg bør være å leve sunt - ikke å gå ned i vekt. Lykke til!"

Svaret jeg fikk :)

Men jeg bryr meg ikke noe om sånn bmi jeg, ser jo selv at jeg riktignok er slank. Men jeg går inn og ut de rette stedene og vil helt klart aldri kalle meg selv for undervektig.

:)

BMI er bare tull!!! Tar ikke hensyn til at muskler veier mye mer enn fett.

Mange overvektige reagerer med vantro når de begynner å trene og går opp i vekt! Det er pga at fjærlett fett omdannes til tunge muskler. Vektnedgang kommer først etter en stund.

Nei, BMI er ikke noe å bry seg om. Jeg vet ikke engang hvordan jeg regner det ut, men er ca 167 høy og veier omtrent 67 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...