Gjest også en mamma Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Min BMI er på nesten 37, men jeg jobber meg sakte nedover. Har gått ned 3 kilo de siste 6 ukene, og satser på å fortsette sånn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest også en mamma Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg må bli 30 cm høyere for å bli normalvektig............ Eller slanke meg 30 kilo, tror kanskje det siste er det mest oppnåelige målet... *knegg* Omtrent samme problemstilling som jeg sto overfor. Men da legen fortalte at løpet var kjørt for veksthormoner, innså jeg også at det er lettere å tape vekt enn å vokse på lengden. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest også en mamma Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Beundrer en som har latt kroppen forfalle til det sykelige? Hva er beundringsverdig med det? Kanskje beundre at man greier å ta tak i et stort problem og gjøre det mindre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aviaana Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 23 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraye Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Oj, så plutselig at jeg var inne på forum for vektmestring... Ramla bare inn fra 100 nyeste jeg. Trodde det var en slags FU på Åpent. Sorry, jeg lusker ut igjen herfra nå. *liste seg stille ut fra forumet* Sånn kan det går når man er nysgjerrig. Bruker også "nyeste" så ramler også innom forum jeg streng tatt ikke har noe å gjøre på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 22,6. Greit nok med tanke på at jeg trener en del styrketrening så det også er en del muskler her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.