Gjest Tusen takk for svar. :-) Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg ønsker å prøve dette en stund. Men hvor begynner jeg? Jeg har kjøpt en del bøker, men.. Finnes det noen liste (helst på nettet) over matvarer man kan spise? Både til frokost, middag, kvelds og mellommåltider. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Gå inn på lavkarbo-forumet, der finner du både oppskrifter, tips, og folk du kan spørre om råd: http://forum.lavkarbo.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 I bøkene til Dr. Lindberg finner du lister, menyer og oppskrifter. Mye godt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LOTUS78 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 www.fedonklubben.no har mye oppskrifter. Gratis å være medlem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.