laguna1365380434 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 * Skulderputer * Labbetuss (og Vibeke, på barne-tv) * Halv-sju (seinere Midt i Smørøyet) * Jane Fonda, gymdrakter, leggvarmere og pannebånd:-p * Gro Harlem Brundtland(statsminister for første gang 1981) * Prins Charles giftet seg med Diana samme år(81) * walkman * dansefilmer (Dirty Dancing, Footloose...) Kan du bruke noen av disse kanskje? Mye snadder! Hjertelig! :-) 0 Siter
org Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Turkis mascara? Eller isblå leppestift? Jeg har ikke lest tråden. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Leggvarmere, strikkbelte, ballongskjørt, Donkey Kong, kjeveknekkere, Debby-øyenskygge, Video 2000, brusmaskiner (Soda Stream). Hey, kult! :-) Takk! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Den t-shirta som forandra farge når kroppen ble varm Heh, den husker jeg ikke, men dæven! ;-) Takk! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Porselensdukker med klovneansikt. Har du sett på tilbake til 80-tallet på nrk? Der er det litt av vært. Du kan se episodene her: http://www1.nrk.no/nett-tv/kategori/3946 Ah, nyttig! Takk! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Hadde svart glass kaffeservise, sånn åttekanta... med lysestaker, vase med pastellfarga _fjær_, av alle ting.. vannseng haremsbukser nike-sokker tights og ridestøvler... dunjakke med skinn på skuldrene lys leppestift permanent-krøller opium (parfymen!) sykkelsko (sånne flate, spisse med snøring) docksides blondebluser ala Diana Mye bra! :-D Takk! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Brusmaskin selvfølgelig. Notert! Takk! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Var det ikke da vi fikk walkman, eller var det discman? Det husker jeg ikke, men takk for tips! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Turkis mascara? Eller isblå leppestift? Jeg har ikke lest tråden. Hjertelig! Takk! Husker dem:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Commandore 64 "Ja til et fargerikt fellesskap" 0 Siter
MsSophie Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Young Yellow leppestift. Date (parfyme) Og så var det vel 10 året 'merkeklær' kom for alvor Millet dunjakker Lacoste t-skjorter Robert De`Cappa gensere Paul`n Shark gensere Docksides seilesko Isba-støvler med syltestrikk i steden for lisser Hvite Adidas joggesko med sorte striper Busnell-gensere med et sånn jævla stygt mønstrete skjerf i halsen 0 Siter
gripp Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Young Yellow leppestift. Date (parfyme) Og så var det vel 10 året 'merkeklær' kom for alvor Millet dunjakker Lacoste t-skjorter Robert De`Cappa gensere Paul`n Shark gensere Docksides seilesko Isba-støvler med syltestrikk i steden for lisser Hvite Adidas joggesko med sorte striper Busnell-gensere med et sånn jævla stygt mønstrete skjerf i halsen Hvordan skal jeg tolke det når alle de greiene du lister opp, føles veldig nær liksom? Omtrent som en uke siden eller noe sånt? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Fotplagg+planet=månestøvler. De var populære på 80 tallet 0 Siter
MsSophie Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Hvordan skal jeg tolke det når alle de greiene du lister opp, føles veldig nær liksom? Omtrent som en uke siden eller noe sånt? Hehe....det kan tenkes gripp er stuck på 80-tallet enda, for de fleste av de merkene får du vel fremdeles, i en velassortert herreekvipering:) 0 Siter
favn Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Punk, nyveiv, rock på norsk (Jokke, Dumdum, Raga...), poging, fanziner, Beat, Nye takter, husokkupasjoner, Blitz, miljøaktivister i lenker og islendere, cafeer med c, homoutesteder for alle, jappetid og magnumchampagne og børskrakk, svarte pinetrange jeans, svarte klær og svart sminke, Converse, ankelboots, skulderputer, såpeserier, MTV, World Music, Alta Kautokeino-vassdraget, Norge får sin første skikkelige seriemorder (Arnfinn Nesset), Arne Treholt, den kalde krigen eskalerer før Gorbatsjov og glasnost, Tsjernobyl, støttekonserter, støttedemonstrasjoner, rockfestivaler, alternative festivaler. Og øll. ;-) Ikke så mange 'dingser' her, beklager. 0 Siter
gripp Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Hehe....det kan tenkes gripp er stuck på 80-tallet enda, for de fleste av de merkene får du vel fremdeles, i en velassortert herreekvipering:) *host*..jaja, det er snilt av deg å tolke det slik. Men nå går det nok mer i andre merker, gjerne italienske selvsagt, eller amerikanske. Man finner for øvrig mye pent tøy for en billig penge nå til dags. Det er jo salg i vår by, og ekviperingene fallbyr sine vare med 50- og opp til 70% rabatt. Så jeg har opplevd å finne benklær helt ned mot tusenlappen. Du avslører din unge alder gjennom måten du skriver Robe di Kappa på, for det var vel det du mente med "Robert De'Cappa"? Uansett..det var ganske nært, da :-) 0 Siter
gripp Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Punk, nyveiv, rock på norsk (Jokke, Dumdum, Raga...), poging, fanziner, Beat, Nye takter, husokkupasjoner, Blitz, miljøaktivister i lenker og islendere, cafeer med c, homoutesteder for alle, jappetid og magnumchampagne og børskrakk, svarte pinetrange jeans, svarte klær og svart sminke, Converse, ankelboots, skulderputer, såpeserier, MTV, World Music, Alta Kautokeino-vassdraget, Norge får sin første skikkelige seriemorder (Arnfinn Nesset), Arne Treholt, den kalde krigen eskalerer før Gorbatsjov og glasnost, Tsjernobyl, støttekonserter, støttedemonstrasjoner, rockfestivaler, alternative festivaler. Og øll. ;-) Ikke så mange 'dingser' her, beklager. Det er godt gjort å finne på slikt. Som jeg nevner for Sophie her, har jeg problemer med å forestille meg at alt dette er 20 år siden. Fader..det er utrolig. Er det bare meg? 0 Siter
MsSophie Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 *host*..jaja, det er snilt av deg å tolke det slik. Men nå går det nok mer i andre merker, gjerne italienske selvsagt, eller amerikanske. Man finner for øvrig mye pent tøy for en billig penge nå til dags. Det er jo salg i vår by, og ekviperingene fallbyr sine vare med 50- og opp til 70% rabatt. Så jeg har opplevd å finne benklær helt ned mot tusenlappen. Du avslører din unge alder gjennom måten du skriver Robe di Kappa på, for det var vel det du mente med "Robert De'Cappa"? Uansett..det var ganske nært, da :-) Det var det jeg mente ja, men shit at jeg skulle skrive det så feil da, jeg husker til og med at jeg hadde en nydelig gul lammeullsgenser i det merket:)Men logoen husker jeg - to mennesker som sitter med ryggen mothverandre og danner en 'M'...stemmer ikke det? 0 Siter
gripp Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Det var det jeg mente ja, men shit at jeg skulle skrive det så feil da, jeg husker til og med at jeg hadde en nydelig gul lammeullsgenser i det merket:)Men logoen husker jeg - to mennesker som sitter med ryggen mothverandre og danner en 'M'...stemmer ikke det? Skitt au, du kan få min jukselapp: http://www.kappa.dk/ Logoen oppe til venstre. Du har helt rett :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Skitt au, du kan få min jukselapp: http://www.kappa.dk/ Logoen oppe til venstre. Du har helt rett :-) Good! Da får jeg sove i natt;) Men si meg, gripp - var du en liten sossegutt, eller? Frem til 82, så gikk denne jenta rundt i palestinaskjerf og fjellanorakk, bestefars ullgenser og armyboots..., men det kom kanskje ikke som noen bombe? :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.