Gå til innhold

Og mens jeg er i farta her..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

* Skulderputer

* Labbetuss (og Vibeke, på barne-tv)

* Halv-sju (seinere Midt i Smørøyet)

* Jane Fonda, gymdrakter, leggvarmere og pannebånd:-p

* Gro Harlem Brundtland(statsminister for første gang 1981)

* Prins Charles giftet seg med Diana samme år(81)

* walkman

* dansefilmer (Dirty Dancing, Footloose...)

Kan du bruke noen av disse kanskje?

Mye snadder! Hjertelig! :-)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

20

• gripp

6

• MsSophie

4

• frøken rosanna

2

Skrevet

Turkis mascara? Eller isblå leppestift? Jeg har ikke lest tråden.

laguna1365380434
Skrevet

Leggvarmere, strikkbelte, ballongskjørt, Donkey Kong, kjeveknekkere, Debby-øyenskygge, Video 2000, brusmaskiner (Soda Stream).

Hey, kult! :-) Takk!

laguna1365380434
Skrevet

Den t-shirta som forandra farge når kroppen ble varm

Heh, den husker jeg ikke, men dæven! ;-) Takk!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Hadde svart glass kaffeservise, sånn åttekanta... med lysestaker, vase med pastellfarga _fjær_, av alle ting..

vannseng

haremsbukser

nike-sokker

tights og ridestøvler...

dunjakke med skinn på skuldrene

lys leppestift

permanent-krøller

opium (parfymen!)

sykkelsko (sånne flate, spisse med snøring)

docksides

blondebluser ala Diana

Mye bra! :-D Takk!

laguna1365380434
Skrevet

Brusmaskin selvfølgelig.

Notert! Takk! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Var det ikke da vi fikk walkman, eller var det discman?

Det husker jeg ikke, men takk for tips! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Turkis mascara? Eller isblå leppestift? Jeg har ikke lest tråden.

Hjertelig! Takk! Husker dem:-)

Skrevet

Young Yellow leppestift.

Date (parfyme)

Og så var det vel 10 året 'merkeklær' kom for alvor

Millet dunjakker

Lacoste t-skjorter

Robert De`Cappa gensere

Paul`n Shark gensere

Docksides seilesko

Isba-støvler med syltestrikk i steden for lisser

Hvite Adidas joggesko med sorte striper

Busnell-gensere med et sånn jævla stygt mønstrete skjerf i halsen

Skrevet

Young Yellow leppestift.

Date (parfyme)

Og så var det vel 10 året 'merkeklær' kom for alvor

Millet dunjakker

Lacoste t-skjorter

Robert De`Cappa gensere

Paul`n Shark gensere

Docksides seilesko

Isba-støvler med syltestrikk i steden for lisser

Hvite Adidas joggesko med sorte striper

Busnell-gensere med et sånn jævla stygt mønstrete skjerf i halsen

Hvordan skal jeg tolke det når alle de greiene du lister opp, føles veldig nær liksom? Omtrent som en uke siden eller noe sånt?

Skrevet

Fotplagg+planet=månestøvler. De var populære på 80 tallet

Skrevet

Hvordan skal jeg tolke det når alle de greiene du lister opp, føles veldig nær liksom? Omtrent som en uke siden eller noe sånt?

Hehe....det kan tenkes gripp er stuck på 80-tallet enda, for de fleste av de merkene får du vel fremdeles, i en velassortert herreekvipering:)

Skrevet

Punk, nyveiv, rock på norsk (Jokke, Dumdum, Raga...), poging, fanziner, Beat, Nye takter, husokkupasjoner, Blitz, miljøaktivister i lenker og islendere, cafeer med c, homoutesteder for alle, jappetid og magnumchampagne og børskrakk, svarte pinetrange jeans, svarte klær og svart sminke, Converse, ankelboots, skulderputer, såpeserier, MTV, World Music, Alta Kautokeino-vassdraget, Norge får sin første skikkelige seriemorder (Arnfinn Nesset), Arne Treholt, den kalde krigen eskalerer før Gorbatsjov og glasnost, Tsjernobyl, støttekonserter, støttedemonstrasjoner, rockfestivaler, alternative festivaler. Og øll.

;-)

Ikke så mange 'dingser' her, beklager.

Skrevet

Hehe....det kan tenkes gripp er stuck på 80-tallet enda, for de fleste av de merkene får du vel fremdeles, i en velassortert herreekvipering:)

*host*..jaja, det er snilt av deg å tolke det slik. Men nå går det nok mer i andre merker, gjerne italienske selvsagt, eller amerikanske.

Man finner for øvrig mye pent tøy for en billig penge nå til dags. Det er jo salg i vår by, og ekviperingene fallbyr sine vare med 50- og opp til 70% rabatt. Så jeg har opplevd å finne benklær helt ned mot tusenlappen.

Du avslører din unge alder gjennom måten du skriver Robe di Kappa på, for det var vel det du mente med "Robert De'Cappa"?

Uansett..det var ganske nært, da :-)

Skrevet

Punk, nyveiv, rock på norsk (Jokke, Dumdum, Raga...), poging, fanziner, Beat, Nye takter, husokkupasjoner, Blitz, miljøaktivister i lenker og islendere, cafeer med c, homoutesteder for alle, jappetid og magnumchampagne og børskrakk, svarte pinetrange jeans, svarte klær og svart sminke, Converse, ankelboots, skulderputer, såpeserier, MTV, World Music, Alta Kautokeino-vassdraget, Norge får sin første skikkelige seriemorder (Arnfinn Nesset), Arne Treholt, den kalde krigen eskalerer før Gorbatsjov og glasnost, Tsjernobyl, støttekonserter, støttedemonstrasjoner, rockfestivaler, alternative festivaler. Og øll.

;-)

Ikke så mange 'dingser' her, beklager.

Det er godt gjort å finne på slikt. Som jeg nevner for Sophie her, har jeg problemer med å forestille meg at alt dette er 20 år siden. Fader..det er utrolig. Er det bare meg?

Skrevet

*host*..jaja, det er snilt av deg å tolke det slik. Men nå går det nok mer i andre merker, gjerne italienske selvsagt, eller amerikanske.

Man finner for øvrig mye pent tøy for en billig penge nå til dags. Det er jo salg i vår by, og ekviperingene fallbyr sine vare med 50- og opp til 70% rabatt. Så jeg har opplevd å finne benklær helt ned mot tusenlappen.

Du avslører din unge alder gjennom måten du skriver Robe di Kappa på, for det var vel det du mente med "Robert De'Cappa"?

Uansett..det var ganske nært, da :-)

Det var det jeg mente ja, men shit at jeg skulle skrive det så feil da, jeg husker til og med at jeg hadde en nydelig gul lammeullsgenser i det merket:)Men logoen husker jeg - to mennesker som sitter med ryggen mothverandre og danner en 'M'...stemmer ikke det?

Skrevet

Det var det jeg mente ja, men shit at jeg skulle skrive det så feil da, jeg husker til og med at jeg hadde en nydelig gul lammeullsgenser i det merket:)Men logoen husker jeg - to mennesker som sitter med ryggen mothverandre og danner en 'M'...stemmer ikke det?

Skitt au, du kan få min jukselapp:

http://www.kappa.dk/

Logoen oppe til venstre. Du har helt rett :-)

Skrevet

Skitt au, du kan få min jukselapp:

http://www.kappa.dk/

Logoen oppe til venstre. Du har helt rett :-)

Good! Da får jeg sove i natt;)

Men si meg, gripp - var du en liten sossegutt, eller? ;)

Frem til 82, så gikk denne jenta rundt i palestinaskjerf og fjellanorakk, bestefars ullgenser og armyboots..., men det kom kanskje ikke som noen bombe? :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...