Gå til innhold

Og mens jeg er i farta her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ørevarmere, buksedress, lebestift med vaniljesmak, lommespill (spesielt donkey kong), fanta og cola jojo, stooore plastøredobber, seilersko (ikke sikker på den).

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

20

• gripp

6

• MsSophie

4

• frøken rosanna

2

Skrevet

Good! Da får jeg sove i natt;)

Men si meg, gripp - var du en liten sossegutt, eller? ;)

Frem til 82, så gikk denne jenta rundt i palestinaskjerf og fjellanorakk, bestefars ullgenser og armyboots..., men det kom kanskje ikke som noen bombe? :-D

Sossegutt? Jeg? Nei, gudbedre.

Ikke har jeg ønske om det, og ikke har jeg penger heller. En vanlig arbeidskar, vil jeg vil si.

frøken rosanna
Skrevet

Sossegutt? Jeg? Nei, gudbedre.

Ikke har jeg ønske om det, og ikke har jeg penger heller. En vanlig arbeidskar, vil jeg vil si.

Vanlig arbeidskar? .....Ikke etter det jeg har hørt.

laguna1365380434
Skrevet

Commandore 64

"Ja til et fargerikt fellesskap"

Commodoren har jeg hatt..Men takk for tipsene! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Young Yellow leppestift.

Date (parfyme)

Og så var det vel 10 året 'merkeklær' kom for alvor

Millet dunjakker

Lacoste t-skjorter

Robert De`Cappa gensere

Paul`n Shark gensere

Docksides seilesko

Isba-støvler med syltestrikk i steden for lisser

Hvite Adidas joggesko med sorte striper

Busnell-gensere med et sånn jævla stygt mønstrete skjerf i halsen

Supre forslag! Tusen takk! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Punk, nyveiv, rock på norsk (Jokke, Dumdum, Raga...), poging, fanziner, Beat, Nye takter, husokkupasjoner, Blitz, miljøaktivister i lenker og islendere, cafeer med c, homoutesteder for alle, jappetid og magnumchampagne og børskrakk, svarte pinetrange jeans, svarte klær og svart sminke, Converse, ankelboots, skulderputer, såpeserier, MTV, World Music, Alta Kautokeino-vassdraget, Norge får sin første skikkelige seriemorder (Arnfinn Nesset), Arne Treholt, den kalde krigen eskalerer før Gorbatsjov og glasnost, Tsjernobyl, støttekonserter, støttedemonstrasjoner, rockfestivaler, alternative festivaler. Og øll.

;-)

Ikke så mange 'dingser' her, beklager.

Hey, takk, mange supre forslag der..Long time forresten! Hyggelig å se nicket ditt! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Ørevarmere, buksedress, lebestift med vaniljesmak, lommespill (spesielt donkey kong), fanta og cola jojo, stooore plastøredobber, seilersko (ikke sikker på den).

Tusen takk for fine forslag! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Tusen takk for fine forslag! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Fotplagg+planet=månestøvler. De var populære på 80 tallet

Takk! :-)

Skrevet

Vanlig arbeidskar? .....Ikke etter det jeg har hørt.

Er det rosanna, the one and only? Det var hyggelig. Er du like stor i kjeften som tidligere, eller har du moderert deg med alderen?

frøken rosanna
Skrevet

Er det rosanna, the one and only? Det var hyggelig. Er du like stor i kjeften som tidligere, eller har du moderert deg med alderen?

Ja, det er meg:-) Jeg er som jeg pleier, men klientellet her har jaggu forandra seg. Finner liksom ikke det samme gamle markedet, så det er selvfølgelig ikke like interessant som før...men jeg tar utfordringen. Må skrive meg opp litt også, veit du. Har ligget i dvale i 6 år nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...