morinor Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Må innrømme at jeg ikke har orket å sette meg så mye inn i dette med transfett, og farene ved det... Har en tendens til å henge meg opp i sånne advarsler og bli alt for stressa.... men nå har det blitt advart så mye fra mange hold at jeg tenkte det var på tide å sjekke om mitt kosthold inneholder noen store kilder til dette farlige fettet. Hva er de verste produktene med hensyn til transfett? Finnes det noen liste? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg tror transfett er det samme som "herdet vegetabilsk fett", det står jo aldri transfett i innholdsfortegnelsen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citygirl Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 http://matportalen.no/Saker/1094130720.4 :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aina E Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Kjeks og potetgull vil jeg tro :-) Det beste å steke i er en blanding av cocosa kokosfett, jomfruolivenolje, pluss klarnet smør, tilsatt litt urter og hvitløk. Mmm, godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.