morinor Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Må innrømme at jeg ikke har orket å sette meg så mye inn i dette med transfett, og farene ved det... Har en tendens til å henge meg opp i sånne advarsler og bli alt for stressa.... men nå har det blitt advart så mye fra mange hold at jeg tenkte det var på tide å sjekke om mitt kosthold inneholder noen store kilder til dette farlige fettet. Hva er de verste produktene med hensyn til transfett? Finnes det noen liste? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Jeg tror transfett er det samme som "herdet vegetabilsk fett", det står jo aldri transfett i innholdsfortegnelsen. 0 Siter
citygirl Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 http://matportalen.no/Saker/1094130720.4 :-) 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Kjeks og potetgull vil jeg tro :-) Det beste å steke i er en blanding av cocosa kokosfett, jomfruolivenolje, pluss klarnet smør, tilsatt litt urter og hvitløk. Mmm, godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.