Gå til innhold

Pinlig å høre.....

Gjest anonym på det

Anbefalte innlegg

Gjest anonym på det

På jobb fredag snakket vi et par om vekt, og en dame sa at en annen kollega hadde spurt om jeg var gravid. :-(

(Jeg har også selv fått direkte spørsmål om det.)

Jeg må virkelig få bort noen kilo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurte en stund på omen vikar var gravid. Hun gikk nærmest med den store magen ute. Nå har hun jobbet ca et svangerskap hos oss, men ingen unge er kommet! Hun har også begynt å kle seg mer passende for en som har kontor ikke så langt fra direktør. Det passerer jo en del forretningsforbindelser og styremedlemmer forbi hennes åpne dør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått spørsmål om jeg er gravid, men svarer bare da kjapt og greit; -nei, jeg er bare feit!

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om sånne kommentarer, men selvsagt ønsker jeg at magen skal bli mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Jeg har også fått spørsmål om jeg er gravid, men svarer bare da kjapt og greit; -nei, jeg er bare feit!

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om sånne kommentarer, men selvsagt ønsker jeg at magen skal bli mindre.

Jeg blir veldig lei meg og føler meg ikke vel i det hele tatt. Jeg gruer meg til sommeren og mindre klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...