Gjest havfruen2 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 er svømming bra trening?jeg liker meg ikke på helsestudio,men elsker å svømme. Svømmer nå en time tre ganger i uka. er dette tilstrekkelig fysisk trening? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Svømming er meget bra trening, og du får stort utbytte av treningen for vannet gir litt motstand, og du bruker mange muskelgrupper. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest banjolina Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Fint det, men kjøp deg et hoppetau og hopp hjemme også, for skjelettets del. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøffgakkmøbææ Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 bra, men ikke effektivt hvis du bare svømmer bryst. ta et crawlekurs, så får du litt fart på sakene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekte nick Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Svømming i seg selv er jo sunt, men alt det klorvannet man får i seg er jo ikke det. Selv ville jeg derfor ikke gått i svømmebasseng oftere enn maks 1 g pr uke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.