Gå til innhold

Så redd nå!!


Gjest skal

Anbefalte innlegg

Bare 11 timer til. Om tolv er det forhåpentligvis over. Har klart å ikke tenke på det nesten hele helgen. Men nå er det for nærmt.

Skal altså ha ut to tenner. Vet alt som skal gjøres og det gjør meg ikke tryggere.

Er bare så veldig liten og redd nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til i dag, kjære deg...! Jeg skal tenke på deg!

Takk!! Om 3 1/2 time er det forhåpentligvis over. Klamrer meg til det. Og nasse nøff er med i vesken. Fordi der ikke er lett å være modig når man er et Meget Lite Dyr. Men kan han kan jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! Om 3 1/2 time er det forhåpentligvis over. Klamrer meg til det. Og nasse nøff er med i vesken. Fordi der ikke er lett å være modig når man er et Meget Lite Dyr. Men kan han kan jeg.

Nasse gikk bort til Brumm og la poten sin på poten til Brum.

- Hva er det?, spurte Brumm.

- Ikke noe..., svarte Nasse. Jeg ville bare vise at jeg er her hvis du trenger meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nasse gikk bort til Brumm og la poten sin på poten til Brum.

- Hva er det?, spurte Brumm.

- Ikke noe..., svarte Nasse. Jeg ville bare vise at jeg er her hvis du trenger meg!

:-) :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! Skal aldri aldri gjøre det igjen uten narkose! :-(

Sender deg en super varm klem, og ønsker at du kommer til hektende fort - fort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! Skal aldri aldri gjøre det igjen uten narkose! :-(

Så tøff du er!! Skjønner veldig godt at det var vanskelig...

Jeg skal til pers på torsdag, men det er "bare" en forundersøkelse - resten skjer i narkose. Jeg gruer meg som en hund likevel, så jeg er mektig imponert over det du gjorde i går! :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så tøff du er!! Skjønner veldig godt at det var vanskelig...

Jeg skal til pers på torsdag, men det er "bare" en forundersøkelse - resten skjer i narkose. Jeg gruer meg som en hund likevel, så jeg er mektig imponert over det du gjorde i går! :-o

Takk for det!

Skjønner godt at du gruer deg. Gruer meg og for sånt! Du må ha lykke lykke til!

Eneste gode med å grue seg sånn, er at det som oftest blir litt bedre enn man fryktet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tøff du er!! Skjønner veldig godt at det var vanskelig...

Jeg skal til pers på torsdag, men det er "bare" en forundersøkelse - resten skjer i narkose. Jeg gruer meg som en hund likevel, så jeg er mektig imponert over det du gjorde i går! :-o

Lykke til i morgen!!!

Skal tenke på deg, jeg og nasse nøff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen!!!

Skal tenke på deg, jeg og nasse nøff!

Tusen takk... jeg lever!

Det største takken går til 2xVival, but still...

Det ble bare tatt bilder og resten var prating, så jeg er lettet! Om noen uker begynner behandligen...

Håper du har det bedre i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk... jeg lever!

Det største takken går til 2xVival, but still...

Det ble bare tatt bilder og resten var prating, så jeg er lettet! Om noen uker begynner behandligen...

Håper du har det bedre i dag!

Å så bra!! Grattis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...