Gjest anonym på det Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg ville bake til mine foreldre i helgen, og da jeg kom med en kringle begynte faren min å kjefte på meg og si at det ikke var rart jeg var tjukk om jeg bakte og spiste slike ting hele tiden. Det gjør jeg da ikke! Jeg ville overraske med noe godt og så får jeg høre slike ting tilbake. Roping og kjefting hjelper ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Så utrolig hensynsløst av faren din! Enklere sagt enn gjort, men ikke bry deg om det, sånne tullete kommentarer bør ikke få lov til å ødelegge motivasjonen din. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krise møte Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hva hjelper da? Hjelper det om han visker det? Jeg sier ikke at du spiser kake osv.osv i tide og utide, men det er tydelig at du har ett vekt problem. Hva vil du at folk skal gjøre? Late som ingen ting, eller si ifra. jeg er enig at faren din ikke burde ordlagt seg slik han gjorde, men likevel... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LOTUS78 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hva hjelper da? Hjelper det om han visker det? Jeg sier ikke at du spiser kake osv.osv i tide og utide, men det er tydelig at du har ett vekt problem. Hva vil du at folk skal gjøre? Late som ingen ting, eller si ifra. jeg er enig at faren din ikke burde ordlagt seg slik han gjorde, men likevel... Ja, for feite folk veit jo ingenting om kosthold. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hva hjelper da? Hjelper det om han visker det? Jeg sier ikke at du spiser kake osv.osv i tide og utide, men det er tydelig at du har ett vekt problem. Hva vil du at folk skal gjøre? Late som ingen ting, eller si ifra. jeg er enig at faren din ikke burde ordlagt seg slik han gjorde, men likevel... Dette stinker troll. Hvis ikke bør du kanskje holde deg til et forum der du har noe fornuftig og kontstruktivt å komme med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hva hjelper da? Hjelper det om han visker det? Jeg sier ikke at du spiser kake osv.osv i tide og utide, men det er tydelig at du har ett vekt problem. Hva vil du at folk skal gjøre? Late som ingen ting, eller si ifra. jeg er enig at faren din ikke burde ordlagt seg slik han gjorde, men likevel... Hvorfor skal noen si ifra om det? Tror du ikke jeg vet noe selv? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krise møte Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hvorfor skal noen si ifra om det? Tror du ikke jeg vet noe selv? Ærlig talt så skjønner jeg det at du vet at du sikkert burde ta av noen kilo, men da burde du vite bedre at kaker ikke hjelper. Det kom vel neppe uventet på deg den kommentaren du fikk av din far? Ingen mennesker må ha kaker og søtsaker. Jeg ville aldri ha bakt en kake og tatt den med til folk uten selv å spise av den detsamme gjelder vel for deg. Hva som er god takt og tone er en helt annen sak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Fy søren så utidig!!! Det der hadde du virkelig ikke fortjent! Du får si det som det er at du bare ville være snill med dem. Grrrr, noen mennesker altså... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Ærlig talt så skjønner jeg det at du vet at du sikkert burde ta av noen kilo, men da burde du vite bedre at kaker ikke hjelper. Det kom vel neppe uventet på deg den kommentaren du fikk av din far? Ingen mennesker må ha kaker og søtsaker. Jeg ville aldri ha bakt en kake og tatt den med til folk uten selv å spise av den detsamme gjelder vel for deg. Hva som er god takt og tone er en helt annen sak. Har da med kaker til svigerforeldrene mine av og til jeg, uten at jeg spiser av det selv. Er vel ikke noe problem det? Går an å overraske andre med kake selv om en ikke spiser det selv. da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hvis jeg hadde bakt kringle til noen og blitt møtt med kjeft og ydmykende ord i stedet for takk.. Ja, da skulle det sannelig ikke blitt flere godsaker fra meg noensinne! Makan til utakknemlighet!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musli Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg blir helt sjokkert over hvor FREKKE folk kan vere her inne.. Ikke hør på dem!!Kosthold,vekt bla bla.. Dette vet du godt selv=)Trenger ikke høre det fra andre. Jeg føler virkelig med deg.. Vær forsiktig med hva du skriver her inne.. folk kan vere vanvittig FREKKE med tilbakemeldinger.. Stor klem til deg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Har da med kaker til svigerforeldrene mine av og til jeg, uten at jeg spiser av det selv. Er vel ikke noe problem det? Går an å overraske andre med kake selv om en ikke spiser det selv. da. Jeg var bare innom på vei til jobb. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg blir helt sjokkert over hvor FREKKE folk kan vere her inne.. Ikke hør på dem!!Kosthold,vekt bla bla.. Dette vet du godt selv=)Trenger ikke høre det fra andre. Jeg føler virkelig med deg.. Vær forsiktig med hva du skriver her inne.. folk kan vere vanvittig FREKKE med tilbakemeldinger.. Stor klem til deg! Takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg hadde kastet kringla fra meg og gått! Makan til uhøflige foreldre... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Det var da veldig unødvendig. Kan ikke folk tenke? De burde skjønt at det var bare hyggelig gjort av deg. Jeg synes det er hyggelig når folk har med seg ting når de kommer men jeg forventer det overhode ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
animatora Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei, jeg vil ikke være så ekstrem som noen her inne har vært i sine svar, men du kunne jo vende den om, og se på det som at din far er bekymret for at du evt har noen kilo ekstra, også er han bare klumsete i måten å utrykke seg på. Sånn kan min far også være, men nå har jeg blitt så voksen, og sikker på meg selv, at jeg ikke behøver å høre på den slags tåpeligheter. Jeg er kanon sikker på at du selv vet hva det dreier seg om. Du blir såret over at din far treffer et skikkelig ømt punkt, også blir du forurettet og sint over det han sier. Istedetfor burde du trekke fram fanden i deg og si til deg selv, "jeg skal vise ham feit, jeg", finn fram det du har av viljestyrke og ryggrad og meld deg til et slankeprogram. Så kan du ta kringle med til ham når du har gått ned i vekt og si, "man kan godt slanke seg, selv om man spiser kringle innimellom". Schmack! Faren din er kanskje klumsete, men også mega glad i deg, og mener bare det beste, så bare gå og gjør han enda mere stolt av deg enn han allerede er;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Kanskje du enkelt og greit skal spørre han hvorfor han sier sånn? Om han tror at han gjør deg ivrig på å trene og spise mindre med sånne kommentarer eller om han faktisk ønsker å såre deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Kanskje du enkelt og greit skal spørre han hvorfor han sier sånn? Om han tror at han gjør deg ivrig på å trene og spise mindre med sånne kommentarer eller om han faktisk ønsker å såre deg. I går hadde jeg kledt meg godt siden det var så kaldt, og fleecejakken bulet litt foran. Moren min sa "jeg synes du bare legger på deg, jeg". Jeg åpnet jakken og viste at jeg ikke har bulende mage (men mage har jeg), og sa at jeg faktisk hadde tatt av tre kilo. Så sa hun ikke mer, men jeg har tidligere sagt at de ikke skal mase om vekta. Jeg bli studert og de tror visst en tykk ytterjakke er tynn og at jeg er større enn jeg er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigern woods Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 I går hadde jeg kledt meg godt siden det var så kaldt, og fleecejakken bulet litt foran. Moren min sa "jeg synes du bare legger på deg, jeg". Jeg åpnet jakken og viste at jeg ikke har bulende mage (men mage har jeg), og sa at jeg faktisk hadde tatt av tre kilo. Så sa hun ikke mer, men jeg har tidligere sagt at de ikke skal mase om vekta. Jeg bli studert og de tror visst en tykk ytterjakke er tynn og at jeg er større enn jeg er. Ikke hør på hva mora di sier! Klart du må kle deg godt når det er så kaldt. Jeg har også gått ned i vekt og kan føle meg småblubben med 5lag klær. Men vi veit begge to at under alle lagene med klær er det en slankere kropp enn før. Vennligst hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ikke hør på hva mora di sier! Klart du må kle deg godt når det er så kaldt. Jeg har også gått ned i vekt og kan føle meg småblubben med 5lag klær. Men vi veit begge to at under alle lagene med klær er det en slankere kropp enn før. Vennligst hilsen Takk. Jeg må ta av ti kilo til og jeg ser ingenting til de tre som er borte. En venninne mener det bare er vann og ingenting, men jeg har brukt lang tid på de få kiloene. Og jeg prøver å spise sunt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.