Gå til innhold

ekle fæle meg


vanilje

Anbefalte innlegg

Har de siste gangene hatt samtaler med behandler på telefon. Merker at det er lettere å snakke da.

Men det er fordi jeg skammer meg sånn, over meg selv, over hvordan jeg ser ut, over hva jeg sier.

I dag sa jeg dette til henne og sa at jeg ikke kom fordi jeg ikke ville at hun skulle vemmes når hun ser på meg.

Jeg må beskytte andre fra meg, så de slipper å bli kvalme, slipper å være nødt til å se meg.

Jeg må beskytte verden fra meg, fordi jeg er ekkel og skambelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Hvordan kan noen normale mennesker vemmes av deg...? Du gir av hele deg på dette forumet.

Vi som står utenfor og aldri har opplevd helvete, vi har bare beundring for deg!

Det er ikke du som er ekkel eller fæl, men den syke jævelen som gjorde noe mot _deg_, vanilje.

At dere lever, er et bevis på at andre kan klare å overleve, etter helvete!

masse klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår veldig godt hvordan det er å føle seg stemplet og som man bærer skammen selv.Det burde ikke være sånn og logisk vet jo vi at sånn skal det egentlig ikke være.

Både jeg og de fleste andre som kjenner deg på nett og i real life ser deg helt sikkert som den fine koselige snille gode jenta du faktisk er. Å ikke som den fæle overskriften

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære snille vanilje! Ikke tro på de tankene!

*klem*

Jeg skal ikke tro på de tankene, om du ikke heller tror på de tankene om deg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan noen normale mennesker vemmes av deg...? Du gir av hele deg på dette forumet.

Vi som står utenfor og aldri har opplevd helvete, vi har bare beundring for deg!

Det er ikke du som er ekkel eller fæl, men den syke jævelen som gjorde noe mot _deg_, vanilje.

At dere lever, er et bevis på at andre kan klare å overleve, etter helvete!

masse klem fra

Tanker og følelser er ikke bestandig særlig rasjonelle.

Hvis 100 personer sier du er fantastisk og 1 person utnytter deg, misbruker deg og kveler selve livsgnisten, hvem tror du på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår veldig godt hvordan det er å føle seg stemplet og som man bærer skammen selv.Det burde ikke være sånn og logisk vet jo vi at sånn skal det egentlig ikke være.

Både jeg og de fleste andre som kjenner deg på nett og i real life ser deg helt sikkert som den fine koselige snille gode jenta du faktisk er. Å ikke som den fæle overskriften

Ja, følelser eller fornuft, hva skal man tro på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke tro på de tankene, om du ikke heller tror på de tankene om deg selv...

Da får vi dytte hverandre litt!

hilsen Tysontrynet ;-)

(har blitt blå nå..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...