Gå til innhold

Føler for å si at...


vanilje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Vanilje! Ser at du har tunge dager, og at livet ditt kjenns vanskelig. Har også slike dager iblant, og vet at heldigvis kommer det ørsmå glimt av håp flygende forbi iblant. Er flike til å overse håpet, men likefullt er det der!!

Vinteren går mot lysere tider, dagene blir lengre. Håper du har noe du kan lurkikke på, som får deg til å heve blikket, om enn ørlite grann iblant. Det er faktisk utrolig mye vakkert ved livet. Har selv lyst til å gi opp troen på vennsapet, men kan ikke. Har flotte venner, men får ikke til å tro. Det er vondt når det bare er kaos der inne, men så setter man desto større pris på stillheten og freden, når den en gang måtte komme!!

Du må ikke gi opp!! Du er så altfor verdifull til det!

Sender deg en liten blomst. Forglemmeiei..den lille blå,, synes den er så vakker. Nettop derfor sender jeg den til deg!! Ta en tur ut å se på stjernene i kveld. Kanskje det er en som blinker helt spesielt for deg.

Ble litt rotet dette, skulle bare ønske at jeg kunne gi deg en grunn til å se videre.. Kanskje håpet om snart å få se blomstene spire etter vinteren kan gi deg noe annet å tenke på ei stund...

Sender med mange gode tanker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som din dag er, skal din styrke være!

Du har nok vansker med å se det nå, men du er så sterk!!! Du kan tåle det meste, du har vært i gjennom så mye at du ikke må gi opp nå! Jeg kjenner følelsen din i kroppen min, som om jeg sitter inni deg, det er så vondt, du er sliten. Men like fullt er du verdsatt, du er en stor personlighet som gir mye. Vi er her for deg, la oss hjelpe.

Skulle ønske jeg kunne sitte hos deg og trøste deg, håper det hjelper at jeg sitter her, en plass i verden, og tenker på deg! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som din dag er, skal din styrke være!

Du har nok vansker med å se det nå, men du er så sterk!!! Du kan tåle det meste, du har vært i gjennom så mye at du ikke må gi opp nå! Jeg kjenner følelsen din i kroppen min, som om jeg sitter inni deg, det er så vondt, du er sliten. Men like fullt er du verdsatt, du er en stor personlighet som gir mye. Vi er her for deg, la oss hjelpe.

Skulle ønske jeg kunne sitte hos deg og trøste deg, håper det hjelper at jeg sitter her, en plass i verden, og tenker på deg! Klem

Takk for fine ord.

Jeg vet,man / vi holder ut , dag etter dag, selv om det føles uutholdelig. Mennesket er skapt sånn og det kan av og til være irriterende.

Ting går bedre i dag, har fått sovet uten altfor mye mareritt.

Håper din dag også er brukbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vanilje! Ser at du har tunge dager, og at livet ditt kjenns vanskelig. Har også slike dager iblant, og vet at heldigvis kommer det ørsmå glimt av håp flygende forbi iblant. Er flike til å overse håpet, men likefullt er det der!!

Vinteren går mot lysere tider, dagene blir lengre. Håper du har noe du kan lurkikke på, som får deg til å heve blikket, om enn ørlite grann iblant. Det er faktisk utrolig mye vakkert ved livet. Har selv lyst til å gi opp troen på vennsapet, men kan ikke. Har flotte venner, men får ikke til å tro. Det er vondt når det bare er kaos der inne, men så setter man desto større pris på stillheten og freden, når den en gang måtte komme!!

Du må ikke gi opp!! Du er så altfor verdifull til det!

Sender deg en liten blomst. Forglemmeiei..den lille blå,, synes den er så vakker. Nettop derfor sender jeg den til deg!! Ta en tur ut å se på stjernene i kveld. Kanskje det er en som blinker helt spesielt for deg.

Ble litt rotet dette, skulle bare ønske at jeg kunne gi deg en grunn til å se videre.. Kanskje håpet om snart å få se blomstene spire etter vinteren kan gi deg noe annet å tenke på ei stund...

Sender med mange gode tanker!!

Er akkurat det, å føle at man har noe å se frem til.

Liker egentlig ikke sola noe særlig, heller ikke sommeren (fordi alle liksom skal være så glad da), men akkurat nå, når jeg ikke har sett sola på noen mnd, så kunne den godt ha tittet frem.

Takk for at du svarte, er godt å vite at det er noen der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*rekker forsiktig ut en hånd til vanilje*

Ikke glem hva vi skal!!

Nei, har ikke glemt, men du må nok minne meg på det, ofte. Også må vi diskutere hvilket nivå vi skal legge oss på, eller blir det bare prestasjonangst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke glemt, men du må nok minne meg på det, ofte. Også må vi diskutere hvilket nivå vi skal legge oss på, eller blir det bare prestasjonangst...

Tja, vi kan vel starte med spania, du vet:

"trist man blir om man sklir midt i en fandango"

*minner på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vi kan vel starte med spania, du vet:

"trist man blir om man sklir midt i en fandango"

*minner på*

...i parallelle kvarter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord.

Jeg vet,man / vi holder ut , dag etter dag, selv om det føles uutholdelig. Mennesket er skapt sånn og det kan av og til være irriterende.

Ting går bedre i dag, har fått sovet uten altfor mye mareritt.

Håper din dag også er brukbar.

Godt å høre at dagen din i dag er bedre!

Min har vært ille, men ikke av samme grunn som du har det fælt. I morgen er jeg like fin!

Heldigvis har jeg kommet forbi det aller verste av det overgrepene har ødelagt for meg, så dagene er ikke så ille lenger. Men nedturene kommer med visse mellomrom.

Håper du får noen gode dager fremover! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...