Gjest styrketrening Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Dette gjelder også når jeg øker motstanden.Hva gjør jeg evt. feil? Eller blir noen mindre støl enn andre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Ja, vi er forskjellige. Men du sier at du ikke blir støl selv om du øker motstanden. Når jeg trener klarer jeg ikke å øke motstanden mer. Jeg trener så tungt jeg bare klarer ut fra antall repetisjoner jeg har bestemt meg for. Kanskje du rett og slett trener for lett? Om du har betstemt det for å klare 8-10 repetisjoner, så slutter du ved 8-10 fordi du faktisk ikke klarer å løfte vektene flere ganger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest styrketrening Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Ja, vi er forskjellige. Men du sier at du ikke blir støl selv om du øker motstanden. Når jeg trener klarer jeg ikke å øke motstanden mer. Jeg trener så tungt jeg bare klarer ut fra antall repetisjoner jeg har bestemt meg for. Kanskje du rett og slett trener for lett? Om du har betstemt det for å klare 8-10 repetisjoner, så slutter du ved 8-10 fordi du faktisk ikke klarer å løfte vektene flere ganger. Aha! *Legger på noen ekstra kilo* Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Aha! *Legger på noen ekstra kilo* Takk for svar. Lykke til. Framgangen blir jo også bedre på denne måten:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest styrketrening Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Lykke til. Framgangen blir jo også bedre på denne måten:-) Takk for gode treningsråd. Gleder meg til å bli støl. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.