Gå til innhold

Til Liljen


Gjest nyah_lita84

Anbefalte innlegg

Gjest nyah_lita84

Leste så mange steder her om siden din. Så jeg tok meg en tur innom.

All respekt til deg! En flott side! Så flink du er til å sette ord på det du har opplevd!

Kansje jeg også en dag klarer å fortelle noen hva jeg har vært gjennom. Du ga meg faktisk litt inspirasjon! Takk!

(Og lykke til, du må være et sterkt menneske! =) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Liljen som gjerne vil takke!

Kjære nyah_lita84!

Tusen takk for varmende ord! Jeg har ikke vært innom DOL her på lenge. Har jobbet så sinnsykt mye og hatt det så travelt at jeg ikke har hatt tid eller krefter til noe annet enn jobb og skole. Da var det utrolig godt å komme inn her og lese at noen har skrevet noe til meg! Det gjorde godt. For nå satte jeg meg ned og kjente at jeg var så slite at jeg begynte å grine. Da tenkte jeg: "ja, jeg stikker en tur innom dol og ser om det er er noen kloke setninger jeg kan ta til meg!" Og det var det sannelig!!!

TUSEN TAKK kjære deg!

Det gjør ubeskrivelig godt å høre at jeg kan være til inspirasjon for andre. Skulle gjerne holdt hjemmesiden levende, men jeg kjenner at jeg ikke klarer det. Jeg vil gjerne kunne inspirere andre til å skrive, nettopp fordi det har vært en så god terapi for meg. Håper andre finner den ventilen nyttig også.

Jeg håper og ønsker at du har det så bra du kan ha det, og at du finner styrken i deg til å sortere det som gjør vondt. Jeg vet ikke om du pleier å skrive, men for meg funker det knallbra.

Igjen: TUSEN TAKK! Ordene dine styrket og varmet!

Mange klemmer av takknemlighet fra Liljen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...