Gå til innhold

Feil på "Svar til meg"!


Lillemus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis ikke dere klarer å fikse dette kommer jeg kun til å bruke tilfeldige, anonyme nick fra en anonym, ukjent brukerprofil.

Det går jo ikke an å drive et helseforum med så alvorlige bugger som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke dere klarer å fikse dette kommer jeg kun til å bruke tilfeldige, anonyme nick fra en anonym, ukjent brukerprofil.

Det går jo ikke an å drive et helseforum med så alvorlige bugger som dette.

Skal "vi" fikse det?....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke dere klarer å fikse dette kommer jeg kun til å bruke tilfeldige, anonyme nick fra en anonym, ukjent brukerprofil.

Det går jo ikke an å drive et helseforum med så alvorlige bugger som dette.

Jeg sjekket selvfølgelig ikke alt, bare klikket meg inn på en tråd jeg visste var "usykdig" for å se hvem sin liste jeg hadde fått opp. Heldigvis var den raskt borte og erstattet av min egen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sjekket selvfølgelig ikke alt, bare klikket meg inn på en tråd jeg visste var "usykdig" for å se hvem sin liste jeg hadde fått opp. Heldigvis var den raskt borte og erstattet av min egen.

Ekkelt...! Hvis noen får mine svar så håper jeg at jeg får beskjed om det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Wheeeeeeeeeeeee!!!

*danser seiersdansen*

;-)

*fnise* Jaggu godt jeg ikke er et sånt DOL-troll, sånn at Lillemus avslører meg! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lol* Jeg som akkurat sa til togli at sånt ikke skjer med meg!

Jeg kikket ikke mer på det enn på to svar i en helt uskyldig tråd altså - helt sant! Bare for å se om jeg fant ut hvem det var.

Synes i grunnen det er ekkelt, som å lese andres brev på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kikket ikke mer på det enn på to svar i en helt uskyldig tråd altså - helt sant! Bare for å se om jeg fant ut hvem det var.

Synes i grunnen det er ekkelt, som å lese andres brev på en måte.

Det tror jeg enhver med en smule moral synes!

Første gang jeg fikk togli`s svar-til-meg-liste, skjønte jeg ingenting. Men etter å ha åpnet et par tråder, skjønte jeg det fort. Rødmet nesten for meg selv et øyeblikk, følte meg som en kikker;) Og det er litt ekkelt ja!

Nå ser jeg det med en gang jeg har fått en annen enn min egen liste, og da går jeg bare ut med en gang!

Men jeg håper de får ordnet opp i det snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Jeg kikket ikke mer på det enn på to svar i en helt uskyldig tråd altså - helt sant! Bare for å se om jeg fant ut hvem det var.

Synes i grunnen det er ekkelt, som å lese andres brev på en måte.

Jeg skriver sjelden under anonymt nick, men man kan jo banne på at den dagen man gjør det, er den dagen "mine svar"-lista legges ut for hele DOL ;)

Men joda, hadde nok gjort det samme som deg. Bare for nysgjerrighetens del finne ut hvem sin liste jeg hadde fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest snart lederstilling

Hvis ikke dere klarer å fikse dette kommer jeg kun til å bruke tilfeldige, anonyme nick fra en anonym, ukjent brukerprofil.

Det går jo ikke an å drive et helseforum med så alvorlige bugger som dette.

Jeg har opplevd at noen (en av webmasterene) har svart på et av mine anonyme spørsmål, og signert med et nick som var SVÆRT likt mitt eget faste nick. Svaret var forøvrig saklig, men ble slettet umiddelbart.

Jeg klaget over dette pr mail til Hjemmet-Mortensen (selskapet som driver doktoronline) og på webmaster-forumet her. Fikk aldri noe svar.

Arrogant og uprofesjonelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurer på dett

Jeg har opplevd at noen (en av webmasterene) har svart på et av mine anonyme spørsmål, og signert med et nick som var SVÆRT likt mitt eget faste nick. Svaret var forøvrig saklig, men ble slettet umiddelbart.

Jeg klaget over dette pr mail til Hjemmet-Mortensen (selskapet som driver doktoronline) og på webmaster-forumet her. Fikk aldri noe svar.

Arrogant og uprofesjonelt.

Og hvordan vet du at det var en av webmasterne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...