Gå til innhold

Feil på "Svar til meg"!


Lillemus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi ingen andre kan slette egne innlegg.

Det bør da ikke være webmaster som har skrevet innlegget bare fordi webmaster har slettet innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart lederstilling

Det bør da ikke være webmaster som har skrevet innlegget bare fordi webmaster har slettet innlegget.

jeg forstår hvordan du tenker, men hør: Hvor tilfeldig kan det være at webmaster ser at den som svarer sitt nick er SVÆRT likt mitt eget ekte nick og sletter et innlegg bare få minutter etter at det er kommet på trykk?

Dette vil betinge at webmaster ser hvilket fast nick vi har, til enhver tid? Eventuelt at wegbmaster har en tilgjengelig oversikt som knytter IP-adresser og/eller innloggingsmailadresse til det faste nicket.

Det betinger også at webmaster kjenner min person/kjenner til min faste identitet på doktoronline for å forstå at det var svært uheldig at en tilfeldig bruker signerte med en signatur som var svært lik min faste signatur. Jeg hadde nemlig fordreid problemstillingen så mye at en tilfeldig bruker skulle ha SVÆRT god fantasi for å skjønne at det var meg/mitt faste nick/min kjente identitet på doktoronline.

Disse betingelsene nekter jeg å tro var tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...