Deanna Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg har tid. Og jeg burde trene.Men har ikke lyst.Lyst å surfe på nettet eller se tv eller alt mulig annet annet egentlig.Egentlig så kjeder jeg meg litt.Men likevel så har jeg ikke lyst til å gjøre noe i dag egentlig.Merkerlig. Egentlig så psyker jeg meg selv ned og sier til meg selv at jeg kan trene i morra. Og jeg er jo litt sliten. Ja faktisk hvis jeg kjenner etter er jeg kanskje på grensen til syk og jeg burde bli hjemme. Jeg lurer bare meg selv. Vet jeg vil være glad etterpå og sånt. Nå har jeg brukt flere timer på å kaste bort tiden på å faktisk grue meg til å trene og finne på unskyldninger. Tåpelige negative motivasjon. Timen begynner halv syv så vi får se om ejg kommer meg dit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraye Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Pris deg lykkelig over at du -kan- trimme. Her sitter jeg med skade i kneet og har sååååååååååå lyst å dra på trening ikveld! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Og nå når jeg endelig var kjempemotivert for å trene, så ble jeg syk! Er det ikke typisk! Nå venter jeg bare på å bli frisk nok til å trene. Jeg har dårlig erfaring med å begynne å trene for tidlig etter en sykdomsperiode, da pleier jeg bare å få en ny runde med forkjølelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musli Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg forstår deg kjempe godt. Jeg gruer meg hver dag til å trene. Skal ikke vere sånn:( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hvordan gikk det? Hadde det litt slik selv i dag. Håpet at føret skulle være så glatt at barnevakten ikke klarte å komme. Men hun kom, og jeg dro på trening. Og det var supergøy!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bik bok Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg forstår deg kjempe godt. Jeg gruer meg hver dag til å trene. Skal ikke vere sånn:( Jeg ville bare si at det er helt normalt å ikke ha lyst til å trene hver gang. Det som er bra, er at en føler seg så sinnsykt mye bedre etter en treningsøkt. Jeg vet at jeg er heldig, jeg trener 3-4 ganger i uken, og jeg gjør det med 95% glede hver gang. Formen blir bedre og bedre for hver gang du trener, og det blir faktisk lettere og lettere for hver gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.