Gå til innhold

Livet er vanvittig rart..


miamigo

Anbefalte innlegg

En dag er tankene så tunge, og himmelen så mørk, at jeg skulle ønske jeg kunne slippe. Så kommer plutselig dagen da jeg ser alt mye klarer, et stort fjell er overvunnet, og alt kjenns utrolig salig=).

Intill i går var jeg overbevist om at ingen noen sinne kan ønske å ha meg som venn, frivillig. Jeg har "bundet" til meg noen, ved å fortelle deler av min historie, for på merkelig vis å være "sikker" på at de ikke har samvittighet til å forlate meg. Det er dårlig gjort, men har vert min eneste måte å kunne godta relasjoner på..

Jeg prøvde i går å bekjenne min "synd" for dem, og "sette"dem fri, men de skjønte ikke bæra av hva jeg snakket om. Det var utrooolig befriende. Trolig er det heller ingen andre som skjønner hva jeg nå prøver å si, men det gjør ikke noe! I kveld er jeg salig likevel!!=) Tenk at jeg har venner!!...Frivillige!! Det er HELT VANVITTIG =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...