Gå til innhold

Guffen opplevelse i dag.


Deanna

Anbefalte innlegg

Skulle gå til bussterminalen og var ved oslo spektrum.En fyr prøvde prate med meg.Jeg gikk bare forbi og ignorerte totalt.Så tok han tak i armen min og prøvde liksom å dra meg mot veggen.Jeg sa hva i helvete driver du med,og ble bare redd og sjokka og sint egentlig.Så kom det to gutter som så at noe var galt og spurte om hva som skjer eller noe sånt.Da slapp han taket og gikk bare videre ganske fort. De skulle også til bussterminalen så da slapp jeg og evt møte på denne eklingen igjen aleine.

Glad de guttene kom,var guffent. Sitter nesten og skjelver og griner nå og er lei meg og utaforl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at dette går /gikk inn på deg. Er utrolig ekkelt å ikke føle seg trygg.

Prøv å fokuser på at de 2 guttene faktisk kom og ikke på hva som ville ha skjedd om de ikke kom. (helt klart lettere sagt enn gjort...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at dette går /gikk inn på deg. Er utrolig ekkelt å ikke føle seg trygg.

Prøv å fokuser på at de 2 guttene faktisk kom og ikke på hva som ville ha skjedd om de ikke kom. (helt klart lettere sagt enn gjort...)

takk for svar.

sånn i ettertid lurer jeg på om jeg mistolket hele situasjonen.

Jeg tror det bare var innpåsliten idiot som absolutt ville stoppe meg og prate med meg og det var grunnen til at han tok meg i armen.

Men ubehagelig var det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liljensverden

Uff. Det er aldri godt å oppleve noe slikt, uasett om det bare var for å få kontakt. Det spiller liksom ingen rolle. Vi reagerer jo utfra de opplevelsene våre liv består av. Da kan fort små ting gjøre vondt.

Jeg forstår godt at du reagerte i denne situasjonen.

Håper det går bedre med deg.

Klem fra Liljen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...