Gå til innhold

bursdag..


pingla

Anbefalte innlegg

wee.. har bursdag.. men.. tja.. skal liksom være en "gla" dag, men hva føler jeg? -life sucks.. er trøtt sliten, lei, lettere deprimert.. har bare lyst å synke i jorden.. å forsvinne..

bursdag.. wee.. neida.. ingen som bryr seg allikavel, men så lenge jeg ikke gjør d selv hvorfor skal andre gjør det?

nei, bursdager er noe dritt.. må oxo late som jeg er glad, hele dagen, for andres skyld..

vil heller vise MEG, men klarer d ikke.. tørr ikke..

off.. tenker for mye for tiden.. har bestemt meg for å slutte med selvskadingen.. men d blir tøft.. vet ikke om jeg klarer d.. men skal gjøre et forsøk.. å så lenge jeg har den støtten jeg har(les: Tusen takk vennen!! -hadde ikke klart meg uten deg KGID!) så kanskje.. skal vertfall begrense det.. selv om ja.. blir tøft når d no om noen er to år siden første tilbake slag som jeg kaller det.. første gang jeg hadde skikkelig mareritt uten å forstå hvorfor.. men nei..

skal klare meg..

nei.. orker ikke skrive.. men trenger klemmer!

*klemmer alle sammen*

stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen, Pingla!

Her kommer en kjempestoooor og laaaang klem fra meg! ;)

Håper det går bedre med deg. Tenker stadig på deg vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singularity

Ønsker deg en riktig hyggelig fødselsdag og håper du får sjansen til å feire denne i godt selskap med masse kaker og presanger :-)

Vi tastes! *Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pingla.

Gratulere med dagen, håper det går bra med deg. E stolt over at du he bestemt deg for å slutte med sjølskadinga.

Håpe det går bra.

Sende dej også mange klemmer, og håpe de ikkje blir for lenge til vi snakkast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Pingla-vennen,

Gratulerer-Masse-Med Dagen-Klem. Kan ikke ha noe av du skal synke under jorden vet du, for da ser du ikke de som bryr seg!? Kjempefint å høre at du har bestemt deg for å slutte å skade deg selv. Tøft er det, men stå på...ikke gi deg...du klarer det!

Klem til deg og til "støttekontakten" din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen, Pinglis!

Stay in there! Det er mange som bryr seg om deg her inne, det VET du!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...