Gjest også en mamma Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg skal kjøpe meg pulsklokke, og er ute etter anbefalinger. Gode råd på veien? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dory Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg har polar F6. Meget fornøyd! Koster ca. 1000,- 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nestenlege Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg har Polar F11, som jeg er kjempefornøyd med. Den koster ca 1500kr, og har nok ikke noe særlig nyttige ekstrafunksjoner i forhold til en F6. hovedpoenget er at du må bestemme om du ønsker en klokke til løping primært, eller en til fitness-aktiviteter som sykkel og aerobic. F6 og F11 passer best til fitness. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg er godt fornøyd med Polar. Jeg har bare en eldre enkel utgave, jeg er bare intressert i å få målt pulsen og sjekke kalori og fettforbrenning. Samboeren min har en mer avansert Polar, legger inn resultater på PC og får opp grafer osv... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferrigno Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Håpløst å svare utfyllende på om du ikke inkluderer mer info om treninga di, mål, midler, etc. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.