Atene Skrevet 4. mai 2001 Del Skrevet 4. mai 2001 Pollensesongen starter, og jeg har en baby som blir seks måneder på mandag. Har det noe for seg å ta hensyn for evt. allergiforebygging ? Det vil si sove inne, ikke tørke tøyet hennes ute og sånn ? Eller er det bortkastet arbeid å bry seg om dette ? Jeg ammer henne, og har planer om å fortsette så lenge som mulig. Hun har fått litt risgrøt og noen moste grønnsaker, har tålt alt så langt. Verken pappaen eller jeg har pollenallergi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im Skrevet 5. mai 2001 Del Skrevet 5. mai 2001 Kjære Atene Babyen din vil komme i kontakt med pollen uansett hva du gjør så ikke lag noen kompliserte rutiner for deg selv. Det er fint at du fortsatt ammer mens du gradvis introduserer nye matvarer. Nå kan du godt begynne med flere grøttyper enn risgrøt og variere middagsmaten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.