pekkaline Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Kokos!! Men det er ikke ofte jeg kjøper twist lengre, de gode bitene blir det mindre og mindre av, og mere karameller.... Hvorfor det tro? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Banan-twist! Stor var lykken når produsenten endelig kom til fornuft og fikk laga banantwisten igjen! Jeg er superkresen på Twist. Liker bare banantwist, dajm og lakris... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dirflos79 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Kokos!! Men det er ikke ofte jeg kjøper twist lengre, de gode bitene blir det mindre og mindre av, og mere karameller.... Hvorfor det tro? Min favoritt er og kokos :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zakkoo Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Min favoritt er og kokos :-D Folket har talt! Kokos er best, med banan og lakris hakk i hæl! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Min favoritt er og kokos :-D Se det ja, flere som har god smak her 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.