Gå til innhold

Beklager!


Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

Anbefalte innlegg

Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

Tenkte jeg bare skulle si at jeg er litt lei meg for at jeg ikke er her så mye nå, selv om jeg vet at jeg har lov til å trekke meg bort akkurat når jeg vil.

Jeg gjør alt jeg kan for å holde meg borte fra alt som minner meg på ordet overgrep.

Jeg klarer rett og slett ikke å kjenne på ordet. Og siden hele forumet her heter overgrep, så unngår jeg å lese. Psykologen har hatt perm i en måned. Jeg må holde alt som heter reaksjoner i sjakk inntil han kommer tilbake, ellers er jeg redd jeg knekker.

Men jeg kommer tilbake, bare så dere vet det. Trenger bare å holde meg litt unna ord og minner.

Klem og snakkes litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er kjempe br at du klarer å se at det beste for deg nå er å passe på deg selv og ta hensyn til hva du selv føler er best for deg.

Ønsker deg lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liljensverden

Jeg synes det er kjempe br at du klarer å se at det beste for deg nå er å passe på deg selv og ta hensyn til hva du selv føler er best for deg.

Ønsker deg lykke til videre.

Tusen takk, Saigon! =)

Jeg prøver så godt jeg kan å ta hensyn til min egen begrensning. Håper vi alle klarer det snart.

Klem fra en Lilje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei liljen, har vært litt fraværende jeg og. Det er visst lov! :-)

Viktig å ta vare på seg selv i sånne perioder! Var så godt at du skrev dine tanker om det, har det ofte på samme måten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...