Gå til innhold

ubeskrivelig flaut


Deanna

Anbefalte innlegg

Jeg ramlet av "vannvogna" fredag..

drukket mye alkohol de 2-4 dagene. Han er rømling og ikke i fengsel var unnskyldninger

jeg skammer meg så utrolig og d et er så vanskelig å prate om. Alkoholbruken min. Jeg er ikke edru nå.

det er så ubeskrivelig flaut at jeg bare vil dø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alkoholfri nå

Kjære Deanna. Har du vurdert å søke hjelp for å slutte med alkohol? Jeg gjorde det, og er nå alkoholfri. Tenk over det. Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg godt! Det er selvfølgelig ikke bra, men det er en fin måte å rømme på!

Du bør nok vurdere å få hjelp, hvis det er en vane og ikke en enestående situasjon.

Ikke vær flau, de fleste av oss har nok dempet smertene med alkohol.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liljensverden

Kjære Deanna!

Sender deg styrkende klemmer i kampen for å skaffe deg hjelp med dette, for jeg tror du trenger det. Og jeg vet ast du vet det selv også.

Du er ei knalljente, så det er ingen grunn for å gi seg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg; det finnes hjelp for det vet du! Vi har alle våre måter å døyve smerten på, vi må bare får hjelp til å få vekk de dårlige og erstatre de med gode!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Skamfølelse er det siste du bør føle. Se fremover, ikke bakover.

Ikke kan jeg se noe galt med noen av innleggene dine, heller....De fleste av oss har vært innom DOL i beruset tilstand, så ikke bry deg om det!

Stå på du, Deanna!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...