Gjest 09.02.2007 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hei! Jeg har akkurat begynt på "stack" (blanding av efedrin, koffein og acetylsalicylsyre. Noen som har erfaring med det? Pga problemer med stoffskiftet gikk jeg opp 20 kilo på et par mnd.(egentlig 25, for hadde tatt av fem kilo pga sykdom)Det var forferdelig tungt! nå veier jeg sikkert 85 kilo. Tørr ikke gå på vekten!! Jeg har vært mye syk, legen min tror det er derfor stoffskiftet bare raste ned. Jeg blir kvalm når jeg ser kroppen min!! Jeg vet jeg har gått litt langt når jeg begynner på efedrine men jeg er desperat. kan noen gi meg tips om hvormye og hvordan jeg bør trene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lumelia Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 hei vil bare si at jeg brukte "stack" med det samme innholdet, følte meg super, hadde masse energi og vekten raste nedover..men vet du hva som skremte livet av meg? at jeg plutseli kollapset..uregelmesssig hjerterytme og kramper..det var såå fælt!! Vær forsiktig med de..ikke ta mange av de..og spise sunnt mens du går på de..du bør sjekke med legen din, at allt er ok før du bruker de..hjertet osv.. ta det pent ellers ødelegger du mere enn du retter opp.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.