Gå til innhold

Uten en tråd - ukas vekt

Gjest anonym på det

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg glemte å veie meg i morges!!!

Men har snikveid meg for et par morgener siden, og jeg holder meg på 65,5 kilo, det samme som sist uke.

Har ikke fått trent NOE den siste uka pga oppussing og kurs :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ned 1/2 kg siste uke, helt greit, men skulle gjerne vært mer.

1/2 kg i uka er topp det!

Går man for fort ned, så er det mye større fare for at man også går opp igjen.

Og er du litt som meg, så har du brukt litt tid på å gå opp også, så ta tiden til hjelp på veien ned, selv om du helst vil bli slank og lekker i morgen den dag... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Esj, jeg hadde gått litt _opp_ igjen. Sikkert fordi ungene og jeg er aleine denne uka, og da er det lettere å putte noe i munnen mens jeg sitter aleine og ser tv og synes synd på meg sjøl...

Fortjener jo godteri etter å ha sjonglert barn og kveldsjobbing og fritidsaktiviteter en uke, sant?! -men kanskje ikke _hver_ kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1/2 kg i uka er topp det!

Går man for fort ned, så er det mye større fare for at man også går opp igjen.

Og er du litt som meg, så har du brukt litt tid på å gå opp også, så ta tiden til hjelp på veien ned, selv om du helst vil bli slank og lekker i morgen den dag... :)

Slank og lekker, pen og rik ;-)

Aller helst i går... Driver og rydder i skap og sånn og ser lengtende på alle de fine klærne som kommer til å passe snart. Er litt motivasjon i det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slank og lekker, pen og rik ;-)

Aller helst i går... Driver og rydder i skap og sånn og ser lengtende på alle de fine klærne som kommer til å passe snart. Er litt motivasjon i det :-)

Det kan være en lur måte å få motivert seg på ja!

Finn et plagg du liker og en anledning til å bruke det. For eksempel en bursdag du skal i om en måned eller to. Eller noe tøy til 17. mai som du gjerne vil bruke!

Og så jobber du frem mot det målet å bruke nettopp DETTE flotte plagget!!!

Og husk småtrimming i hverdagen da, vanilje! Trapper og gåtur til butikken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være en lur måte å få motivert seg på ja!

Finn et plagg du liker og en anledning til å bruke det. For eksempel en bursdag du skal i om en måned eller to. Eller noe tøy til 17. mai som du gjerne vil bruke!

Og så jobber du frem mot det målet å bruke nettopp DETTE flotte plagget!!!

Og husk småtrimming i hverdagen da, vanilje! Trapper og gåtur til butikken :-)

Har ikke bil, (og tar taxi max 1 gang i mnd), så blir litt "småtrimming" innimellom, men kan helt klart bli flinkere... *skuler bort på trimsykkelen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bil, (og tar taxi max 1 gang i mnd), så blir litt "småtrimming" innimellom, men kan helt klart bli flinkere... *skuler bort på trimsykkelen*

Trimsykkel som ikke blir brukt (eller i alle fall ikke ofte nok) er en evig dårlig samvittighet... Solgte min jeg... hehe

Men nå er jeg jo i bassenget to ganger i uka da, så jeg får jo gjort noe.

Har litt andre muligheter for å trene hjemme (Eye Toy Kinetic trenings-spill til Playstation, stor gymball, pilates-dvd etc.), men må beskjemmet tilstå at det er en stund siden de har blitt brukt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trimsykkel som ikke blir brukt (eller i alle fall ikke ofte nok) er en evig dårlig samvittighet... Solgte min jeg... hehe

Men nå er jeg jo i bassenget to ganger i uka da, så jeg får jo gjort noe.

Har litt andre muligheter for å trene hjemme (Eye Toy Kinetic trenings-spill til Playstation, stor gymball, pilates-dvd etc.), men må beskjemmet tilstå at det er en stund siden de har blitt brukt...

Jeg har begynt å ta knebøy på badet mens jeg pusser tennene. 20 dype knebøy med knærne forover, 20 dype knebøy med knærne utover.

Og så svinger jeg med armene bakover ("padler bakover") og strekker og tøyer litt morgen og kveld.

Men i kveld MÅ jeg ha en skikkelig treningsøkt med trimsykkel og styrketrening!

I morgen regner jeg med at vi skal være masse ute i snøen og herje. Kan jo være litt trim det og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi avtale trimming i kveld? Ungene mine er i seng ca klokka 21. Så etter klokka 21 en gang skal jeg ha en times trening. Blir du med?

Sykkel + sit-ups + andre styrkeøvelser + sykkel. OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi avtale trimming i kveld? Ungene mine er i seng ca klokka 21. Så etter klokka 21 en gang skal jeg ha en times trening. Blir du med?

Sykkel + sit-ups + andre styrkeøvelser + sykkel. OK?

Hmmm... ingen dårlig idè.

Trimsykkelen er helt klart det beste klesstativet jeg har :-P

Men har siktet ut tv-programmene for kvelden, kan jo se dem fra sykkelsetet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...