Gå til innhold

Yndlingsaktivitet

Gjest PingvinPåSnowboard

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har endelig fått snø her på Sørlandet! Så i morgen skal jeg ut og ake med barna, gå litt på ski, og virkelig glede meg over vintern :-)

Min kjære mann skal stå inne og male trappa..... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Vi har endelig fått snø her på Sørlandet! Så i morgen skal jeg ut og ake med barna, gå litt på ski, og virkelig glede meg over vintern :-)

Min kjære mann skal stå inne og male trappa..... :-(

Du skriver at dere har snø. Er det veldig mye snø i sentrum eller? Skal snart til kr.sand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at dere har snø. Er det veldig mye snø i sentrum eller? Skal snart til kr.sand!

Ja, det kom vel omtrent 20 cm i natt, i tillegg til det som var fra før. Men alle veier er saltet, så det er slapsete her i sentrum. Er det i dag du reiser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tacomix

Ja, det kom vel omtrent 20 cm i natt, i tillegg til det som var fra før. Men alle veier er saltet, så det er slapsete her i sentrum. Er det i dag du reiser?

Jeg vil ikke gå rundt i snø/slapse i tilegg til at jeg er forvirret med bagasje og kart og kompass:P. Blir nok et morsomt syn å se meg:P!

Nei, jeg reiser ikke idag! Det er enda noen dager igjen, en merker fort når jeg har reist:P! Må reise tidligere enn dette også!

Så jeg håper at det blir bart i sentrum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingvinPåSnowboard

Har ingen yndlings vinteraktivitet.

Venter bare på sommeren.

Hilsen

Det finnes mange utendørsidretter for rullestolbrukere også. Min bror, PingvinIBob; kjører som navnet sier: i bobbane om dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rullestolbruker

Det finnes mange utendørsidretter for rullestolbrukere også. Min bror, PingvinIBob; kjører som navnet sier: i bobbane om dagene.

Det kommer helt an på hva som er årsaken til at du ikke kan gå.

Det er mange forskjellige mennesker og mange forskjellige funksjonshemninger.

Ikke alle funksjonshemmede har mulighet for å drive med bobbanesport.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingvinPåSnowboard

Det kommer helt an på hva som er årsaken til at du ikke kan gå.

Det er mange forskjellige mennesker og mange forskjellige funksjonshemninger.

Ikke alle funksjonshemmede har mulighet for å drive med bobbanesport.

Hilsen

Trist hvis det ikke finnes noe gøy du kan gjøre ute. Var jeg rik, ville jeg spandere en lang ferie på deg i varmere strøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rullestolbruker

Trist hvis det ikke finnes noe gøy du kan gjøre ute. Var jeg rik, ville jeg spandere en lang ferie på deg i varmere strøk.

Takk, var i Spania i 6 måneder en vinter, men der var det så kaldt inne i husene, at jeg foretrekker å være i Norge om vinteren, for her er da varmt inne i huset.

Å reise til Thailand er uaktuelt, for jeg greier ikke å sitte i flyet i så mange timer. Dessuten er det umulig å komme rundt med rullestol i Thailand, iflg. noen venner som har vært der.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, delvis utendørs.

Å hjelpe til i en stor stall; måke, fôre, koste, sette ut hestene, bære, rydde. Virkelig kjenne at alle musklene i kroppen får kjørt seg.

Men altfor sjelden jeg får dratt dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å gå på ski med kjæresten min. :o)

Å ta med ungene ut i snøen og prøve å lære minsta å gå på ski, mens størsten fyker ivei foran oss så vi bare ser helene på ham! :o)

Å kjøre hest med kjæresten.... Kooos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...