Gjest PingvinPåSnowboard Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hva er din yndlingsaktivitet utendørs på denne vakre årstiden? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Må bare si en ting, herlig underskift:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rullestolbruker Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Har ingen yndlings vinteraktivitet. Venter bare på sommeren. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Vi har endelig fått snø her på Sørlandet! Så i morgen skal jeg ut og ake med barna, gå litt på ski, og virkelig glede meg over vintern :-) Min kjære mann skal stå inne og male trappa..... :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Vi har endelig fått snø her på Sørlandet! Så i morgen skal jeg ut og ake med barna, gå litt på ski, og virkelig glede meg over vintern :-) Min kjære mann skal stå inne og male trappa..... :-( Du skriver at dere har snø. Er det veldig mye snø i sentrum eller? Skal snart til kr.sand! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Du skriver at dere har snø. Er det veldig mye snø i sentrum eller? Skal snart til kr.sand! Ja, det kom vel omtrent 20 cm i natt, i tillegg til det som var fra før. Men alle veier er saltet, så det er slapsete her i sentrum. Er det i dag du reiser? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tacomix Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Ja, det kom vel omtrent 20 cm i natt, i tillegg til det som var fra før. Men alle veier er saltet, så det er slapsete her i sentrum. Er det i dag du reiser? Jeg vil ikke gå rundt i snø/slapse i tilegg til at jeg er forvirret med bagasje og kart og kompass:P. Blir nok et morsomt syn å se meg:P! Nei, jeg reiser ikke idag! Det er enda noen dager igjen, en merker fort når jeg har reist:P! Må reise tidligere enn dette også! Så jeg håper at det blir bart i sentrum! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PingvinPåSnowboard Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Har ingen yndlings vinteraktivitet. Venter bare på sommeren. Hilsen Det finnes mange utendørsidretter for rullestolbrukere også. Min bror, PingvinIBob; kjører som navnet sier: i bobbane om dagene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rullestolbruker Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det finnes mange utendørsidretter for rullestolbrukere også. Min bror, PingvinIBob; kjører som navnet sier: i bobbane om dagene. Det kommer helt an på hva som er årsaken til at du ikke kan gå. Det er mange forskjellige mennesker og mange forskjellige funksjonshemninger. Ikke alle funksjonshemmede har mulighet for å drive med bobbanesport. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PingvinPåSnowboard Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det kommer helt an på hva som er årsaken til at du ikke kan gå. Det er mange forskjellige mennesker og mange forskjellige funksjonshemninger. Ikke alle funksjonshemmede har mulighet for å drive med bobbanesport. Hilsen Trist hvis det ikke finnes noe gøy du kan gjøre ute. Var jeg rik, ville jeg spandere en lang ferie på deg i varmere strøk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rullestolbruker Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Trist hvis det ikke finnes noe gøy du kan gjøre ute. Var jeg rik, ville jeg spandere en lang ferie på deg i varmere strøk. Takk, var i Spania i 6 måneder en vinter, men der var det så kaldt inne i husene, at jeg foretrekker å være i Norge om vinteren, for her er da varmt inne i huset. Å reise til Thailand er uaktuelt, for jeg greier ikke å sitte i flyet i så mange timer. Dessuten er det umulig å komme rundt med rullestol i Thailand, iflg. noen venner som har vært der. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Tja, delvis utendørs. Å hjelpe til i en stor stall; måke, fôre, koste, sette ut hestene, bære, rydde. Virkelig kjenne at alle musklene i kroppen får kjørt seg. Men altfor sjelden jeg får dratt dit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest little miss story Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Det må bli ridning i skogen. Deilig å komme seg bort fra mas å kjas 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bettys Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Snowboard men det blir dessverre altfor sjeldent mellom hver gang:( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeaNoor Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Frikjøring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Alt som har med snø å gjøre. Aking, langrenn, slalom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det må bli ridning i skogen. Deilig å komme seg bort fra mas å kjas *Dødsmisunnelig* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Å gå på ski med kjæresten min. ) Å ta med ungene ut i snøen og prøve å lære minsta å gå på ski, mens størsten fyker ivei foran oss så vi bare ser helene på ham! ) Å kjøre hest med kjæresten.... Kooos! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.