Gjest overvektig og forelsket Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Dere som veier tyve til førti kilo for mye. Hvordan har det vært for dere å forelske dere og finne kjæreste? Er det større problemer enn for normalvektige? Noen som går rundt med kjærlighetssorg og tør ikke prøve? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vekt spiller mindre rolle Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Som normalvektig og usikker på meg selv hadde jeg store problemer med å få meg kjæreste. Men for mine overvektige venninner var det ikke noe problem. De hadde en god porsjon selvtillitt, de våget, og de flørtet og viste stor livsglede. Det var tydelig at guttene falt for deres sjarm og gode humør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest little miss story Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Som normalvektig og usikker på meg selv hadde jeg store problemer med å få meg kjæreste. Men for mine overvektige venninner var det ikke noe problem. De hadde en god porsjon selvtillitt, de våget, og de flørtet og viste stor livsglede. Det var tydelig at guttene falt for deres sjarm og gode humør. har aldri hatt problemer med det, lykkelig samboer med han jeg vil dele resten av livet med, og før hans tid var det heller ikke manko på gutter så tror neppe det har noe med vekt, men hva en selv utstråler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg har kanskje ikke fått enhver mann jeg har pekt på, men har heller ikke hatt ekstreme problemer med å få meg kjærester etter at jeg ble ferdig med skoletiden da. Mannen min fridde til og med da jeg var på mitt (da) største, hadde altså gått opp i vekt etter at jeg traff ham, dessverre, uten at det plaget ham noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.