Gå til innhold

vond natt


vanilje

Anbefalte innlegg

tok et litt for stort skritt i dag hos psykern, og det straffet seg, som alltid når man har hastverk

han har ikke vært særlig grei med meg i kveld, tatt det han ville uten å spørre, han står der i skyggen med det ondskapsfulle smilet sitt

så det gikk som det måtte gå, men jeg tror han ble litt paff da jeg spurte han om han likte det han så, da trakk han seg litt unna

når man tar for store skritt og må trekke seg igjen, da blir det vel en annen retning, eller kanskje jeg bare må bli stående her litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I følge min kloke psyk er alle sånne tilbakeskritt og tilbaketrekninger en del av veien frem. De hørr visst med og betyr ikke at man går bakover.

For store skritt må man jo prøve seg på i blant, ellers står man jo stille. Håper du kan være stolt over at du tross alt klarte, selvom du må trekke deg litt igjen.

Høres jo ut som om du går litt til motangrep - stolt av deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge min kloke psyk er alle sånne tilbakeskritt og tilbaketrekninger en del av veien frem. De hørr visst med og betyr ikke at man går bakover.

For store skritt må man jo prøve seg på i blant, ellers står man jo stille. Håper du kan være stolt over at du tross alt klarte, selvom du må trekke deg litt igjen.

Høres jo ut som om du går litt til motangrep - stolt av deg!!!

Motangrep...vel...føler meg bare skitten og ekkel nå. Kan ikke si noe om hva som skjedde, ikke til noen, ikke en gang her inne.

Føler meg...ja, jeg vet ikke, skitten, sårbar, smittefarlig.

Skulle ha tørka av han det ondskapsfulle gliset han står her med. Men blir bare liten og vil krype, krype for han, krype inn under noe...

Nei, jeg får trekke pusten dypt og stålsette meg nå før natten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...