Gjest Knab Skrevet 6. mai 2001 Del Skrevet 6. mai 2001 Jeg har nylig hatt en influensa, og fikk bronkitt i forbindelse med det. Allmenntilstanden er fin, men jeg begynner å få vondt i lungene. Det kommer opp slim når jeg hoster, men jeg synes det har blitt vanskeligere å få "tak" på det. Bør jeg oppsøke lege for å bli kvitt problemet, eller vil det gå over av seg selv? Har ikke feber og er ikke slapp. Det er litt over ei uke siden jeg fikk influensaen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flua Skrevet 7. mai 2001 Del Skrevet 7. mai 2001 Du bør nok gå til lege, bronkitt kan utvikle seg videre til lungebetennelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knut-Erik Ånensen, Allmennlege Skrevet 8. mai 2001 Del Skrevet 8. mai 2001 Til Knab Hoste og et bronkittliknende symptomer kan være en del av influensaliknende sykdomsbilde. Hvis almentilstanden er ok, og du ikke har stigende/vedvarende feber og tungpust behøver du trolig ikke foreta deg noe spesielt. Smerterne i brystet er ofte pga støle muskler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanne03 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Til Knab Hoste og et bronkittliknende symptomer kan være en del av influensaliknende sykdomsbilde. Hvis almentilstanden er ok, og du ikke har stigende/vedvarende feber og tungpust behøver du trolig ikke foreta deg noe spesielt. Smerterne i brystet er ofte pga støle muskler. Det bør ikke være stølhet. jeg har gått med forskjølese i 5 uker. De er ikke sikkre på hva det er. men pga jeg enda ikke helt i slaget og vondt i lungene, Har jeg fått prednisolon. et kortison middel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.