Gå til innhold

WEBMASTER!!!


hidi, the scorpion

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

Jeg synes hidi går vel så mye over streken her. Det var ikke jeg som reagerte og ba om å få tråden slettet, og jeg svarte deg ikke frekt i tråden på åpent heller.

Har du lest hele tråden?

Jeg vet at jeg ikke har sviktet noen. har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    17

  • Gemini

    2

  • morsan

    2

  • mrxx

    1

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion

Jeg vet du mener jeg er arrogant, ekkel, hoven, fær osv, du trenger ikke gni det inn.

Og hvem er såret av hvilken grunn?

Èr du egosentrisk nok, så var det vel du som ble såret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør kanskje lese litt om nettvett da.

Kanskje. Ser at jeg muligens har noe å lære så mange som klikker på meg i kveld. Aldri opplevd maken før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Èr du egosentrisk nok, så var det vel du som ble såret!

Jeg blir aldri såret. Men hva mener du? Det er tydelig at du mener jeg bør be noen om unnskyldning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Har du lest hele tråden?

Jeg vet at jeg ikke har sviktet noen. har du?

Zakkoo var litt frekk i munnen, men det var da ingenting å bli så opprørt over? Webmaster har slettet innlegget, så den saken er ute av verden. Gi zakkoo en sjanse til å skjerpe seg da vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Kanskje. Ser at jeg muligens har noe å lære så mange som klikker på meg i kveld. Aldri opplevd maken før.

Hvis du oppfører deg fint, vil andre behandle deg fint tilbake. De fleste blir tatt imot med åpne armer her på dol, har jeg inntrykk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du oppfører deg fint, vil andre behandle deg fint tilbake. De fleste blir tatt imot med åpne armer her på dol, har jeg inntrykk av.

Det hadde jeg også. Til i dag. Synes jeg oppfører meg eksemplarisk, kanskje jeg lager for mange quizer? Hidi mener i hvert fall at jeg både er fæl, irriterende, ekkel, lav IQ osv. I går var tonen god selv mellom hidi og meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Zakkoo var litt frekk i munnen, men det var da ingenting å bli så opprørt over? Webmaster har slettet innlegget, så den saken er ute av verden. Gi zakkoo en sjanse til å skjerpe seg da vel.

Gir alltid folk en sjanse til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Det hadde jeg også. Til i dag. Synes jeg oppfører meg eksemplarisk, kanskje jeg lager for mange quizer? Hidi mener i hvert fall at jeg både er fæl, irriterende, ekkel, lav IQ osv. I går var tonen god selv mellom hidi og meg.

Du burde kanskje variere innleggene dine litt? Det er grenser for hvor interessant det er med ulike poller og quizer. For min del hopper jeg bare over innleggene, men jeg registrerer jo at det er mange!

Prøv å svare litt på andres innlegg, og legg inn litt færre innlegg pr dag, så blir nok folk litt mindre irritable.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir alltid folk en sjanse til...

Nå er det ikke du som er webmaster, så hvorvidt jeg bør få en sjanse til er ikke opptil deg å bestemme.

Forhåpentligvis er jeg i jobb innen få uker, så da trenger jeg ikke være her likevel. Men inntil videre blir det nok dol for alle penga, hvis ikke helvetet skulle fortsette. Ellers finnes det jo andre fora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde kanskje variere innleggene dine litt? Det er grenser for hvor interessant det er med ulike poller og quizer. For min del hopper jeg bare over innleggene, men jeg registrerer jo at det er mange!

Prøv å svare litt på andres innlegg, og legg inn litt færre innlegg pr dag, så blir nok folk litt mindre irritable.

Ja, det skal jeg prøve! Skjønner at det kan bli litt mange spørsmål om ronking, utroskap osv.

Men Verdens beste land-kåringa vil jeg beholde.

Jeg har også deltatt i andres debatter, sikkert mer enn de fleste, men det overskygges antakelig av den enorme mengden tråder jeg har startet sjøl. Blir nesten flau når jeg ser lista til venstre.

Begrenset hva jeg kan tilføre diskusjoner på høyt nivå om ADHD, kroniske smerter, mensenplager osv, men det dukker vel opp noe jeg kan litt om også, foruten geografi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Nå er det ikke du som er webmaster, så hvorvidt jeg bør få en sjanse til er ikke opptil deg å bestemme.

Forhåpentligvis er jeg i jobb innen få uker, så da trenger jeg ikke være her likevel. Men inntil videre blir det nok dol for alle penga, hvis ikke helvetet skulle fortsette. Ellers finnes det jo andre fora.

Er så glad for at jeg ikke er webmaster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad for at jeg ikke er webmaster!

Hehe, det er du nok. Blir lite festlig å komme på jobb i morgen for han. Jeg synes vi skal lage en oppmuntringstråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Princess Peach

Ja, det skal jeg prøve! Skjønner at det kan bli litt mange spørsmål om ronking, utroskap osv.

Men Verdens beste land-kåringa vil jeg beholde.

Jeg har også deltatt i andres debatter, sikkert mer enn de fleste, men det overskygges antakelig av den enorme mengden tråder jeg har startet sjøl. Blir nesten flau når jeg ser lista til venstre.

Begrenset hva jeg kan tilføre diskusjoner på høyt nivå om ADHD, kroniske smerter, mensenplager osv, men det dukker vel opp noe jeg kan litt om også, foruten geografi.

Bra! Fortsett med Verdens beste land-kåringa, du. Det kommer nok mange tråder med lettere tema på Åpent forum, og det er bare å hive seg med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! Fortsett med Verdens beste land-kåringa, du. Det kommer nok mange tråder med lettere tema på Åpent forum, og det er bare å hive seg med. :)

Den er god! God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke oppfattet han som ufin, men jeg leser jo ikke alle innleggene hans heller, men mange har jeg lest.

Jeg har sett at du var ufin mot han, uten at jeg skjønte hvorfor du skulle være det. Men mulig at det er en årsak til det.

Men han produserer utrolig mange innlegg, men det bryr ikke jeg meg om, jeg kan selv velge å ikke lese dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Det er ikke noe poeng i å klage generelt på det en bruker skriver under ett eller flere nick. Kun konkrete linker vil bli vurdert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt trist også.

Men så dumt! Når noen begynner å kritisere eller kalle noen for uønsket navn, da er det på tide å reagere...

Du burde kanskje feie litt for egen dør også?

Hidi = Hidi the scorpion

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F3%2F724.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D3316955&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D3317002

Du kom med en del kommentarer til meg her jeg fortsatt egentlig savner en unnskyldning for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe poeng i å klage generelt på det en bruker skriver under ett eller flere nick. Kun konkrete linker vil bli vurdert.

Morsan har lagt ut linken to hakk lenger ned i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Du burde kanskje feie litt for egen dør også?

Hidi = Hidi the scorpion

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F3%2F724.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D3316955&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D3317002

Du kom med en del kommentarer til meg her jeg fortsatt egentlig savner en unnskyldning for.

Jeg er samme person, ja. Opplyste om det så fort nicket mitt fikk tillegg.

Jeg spurte legen min ang ribbeinsbrudd, og han sa akkurat det jeg sa i den tråden. Det er omtrent umulig for en vanlig ung, frisk person som ikke lider av benskjørhet å hoste på seg ribbeinsbrudd...

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du trenger en unnskyldning. Muligens pga av det jeg sa om latinen din...

Jeg ble så frustrert av den tråden, og ja, jeg leste det som legevakta i Oslo hadde skrevet på nettet, men når to leger jeg har snakket med sier motsatt, og ingen ville tro meg.... Så ble jeg rimelig provosert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...