Gå til innhold

WEBMASTER!!!


hidi, the scorpion

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach

Jeg er samme person, ja. Opplyste om det så fort nicket mitt fikk tillegg.

Jeg spurte legen min ang ribbeinsbrudd, og han sa akkurat det jeg sa i den tråden. Det er omtrent umulig for en vanlig ung, frisk person som ikke lider av benskjørhet å hoste på seg ribbeinsbrudd...

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du trenger en unnskyldning. Muligens pga av det jeg sa om latinen din...

Jeg ble så frustrert av den tråden, og ja, jeg leste det som legevakta i Oslo hadde skrevet på nettet, men når to leger jeg har snakket med sier motsatt, og ingen ville tro meg.... Så ble jeg rimelig provosert.

Når citygirl faktisk jobber med dette her, så har kanskje hun litt bedre grunnlag enn deg for å si hva som går an eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    17

  • Gemini

    2

  • morsan

    2

  • mrxx

    1

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion

Når citygirl faktisk jobber med dette her, så har kanskje hun litt bedre grunnlag enn deg for å si hva som går an eller ikke?

Leger da, har ikke de peiling?

Jeg brakk selv to ribbein etter fall fra en meters høyde og landet på ribbeina. Jeg kunne ikke puste normalt på over en uke etterpå. Og jeg ringte legevakta øyeblikkelig. Heldigvis hadde ikke ribbenet perforert lungen, selv om det føltes slik.

Selv om du eller andre ikke mister "besinnelsen" ett øyeblikk, så er nok jeg skapt litt annerledes...

*sorry*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Leger da, har ikke de peiling?

Jeg brakk selv to ribbein etter fall fra en meters høyde og landet på ribbeina. Jeg kunne ikke puste normalt på over en uke etterpå. Og jeg ringte legevakta øyeblikkelig. Heldigvis hadde ikke ribbenet perforert lungen, selv om det føltes slik.

Selv om du eller andre ikke mister "besinnelsen" ett øyeblikk, så er nok jeg skapt litt annerledes...

*sorry*

Leger er ikke feilfrie de heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leger da, har ikke de peiling?

Jeg brakk selv to ribbein etter fall fra en meters høyde og landet på ribbeina. Jeg kunne ikke puste normalt på over en uke etterpå. Og jeg ringte legevakta øyeblikkelig. Heldigvis hadde ikke ribbenet perforert lungen, selv om det føltes slik.

Selv om du eller andre ikke mister "besinnelsen" ett øyeblikk, så er nok jeg skapt litt annerledes...

*sorry*

Hvis du spør 5 leger om en tilbakemelding får du gjerne 5 forskjellige svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Leger er ikke feilfrie de heller. :)

To leger er ikke feilfrie men citygirl er!

Jeg trodde ærlig talt at de i den tråden var bestemt på å ta meg...

Har selv falt ned trappa til kjelleren to ganger, men aldri brukket noe, bare fått blåmerker.

Vet jeg kan være urimelig og sta, men det er bare en bitteliten del av den jeg er. Så det føles litt urimelig når citygirl, ulvinnen og mp og du går til spontanangrep på meg. Har skrevet mer godt enn vondt...

Håper du vet det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

To leger er ikke feilfrie men citygirl er!

Jeg trodde ærlig talt at de i den tråden var bestemt på å ta meg...

Har selv falt ned trappa til kjelleren to ganger, men aldri brukket noe, bare fått blåmerker.

Vet jeg kan være urimelig og sta, men det er bare en bitteliten del av den jeg er. Så det føles litt urimelig når citygirl, ulvinnen og mp og du går til spontanangrep på meg. Har skrevet mer godt enn vondt...

Håper du vet det!

Var ikke for å angripe deg at jeg skrev dette, men som Gemini sier, 5 ulike leger kan gi 5 ulike svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

To leger er ikke feilfrie men citygirl er!

Jeg trodde ærlig talt at de i den tråden var bestemt på å ta meg...

Har selv falt ned trappa til kjelleren to ganger, men aldri brukket noe, bare fått blåmerker.

Vet jeg kan være urimelig og sta, men det er bare en bitteliten del av den jeg er. Så det føles litt urimelig når citygirl, ulvinnen og mp og du går til spontanangrep på meg. Har skrevet mer godt enn vondt...

Håper du vet det!

Har jeg gått til spontanangrep på deg? Hvor da?

Tenker du på der jeg skrev til kattepusen at jeg hadde lurt på om det var deg? Jeg angrep deg jo ikke, jeg har aldri skrevet på dol at "hidi er katta", jeg bare skrev hva jeg har tenkt i en setting der det kom frem at du ikke var det.

Etterpå, når du spurte hvorfor jeg hadde tenkt at du var kattepusen, så svarte jeg deg på det.

Hadde du foretrukket at jeg ikke svarte, bare ignorerte deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Har jeg gått til spontanangrep på deg? Hvor da?

Tenker du på der jeg skrev til kattepusen at jeg hadde lurt på om det var deg? Jeg angrep deg jo ikke, jeg har aldri skrevet på dol at "hidi er katta", jeg bare skrev hva jeg har tenkt i en setting der det kom frem at du ikke var det.

Etterpå, når du spurte hvorfor jeg hadde tenkt at du var kattepusen, så svarte jeg deg på det.

Hadde du foretrukket at jeg ikke svarte, bare ignorerte deg?

Absolutt ikke, men jeg må få lov til å si at fokuset ble satt på meg istedet for Zakkoo.

Og det var ikke på mine vegne at jeg klaget til webbis engang!

Så jeg føler meg nok veldig utsatt.. Men jeg kommer over det og, som noen har sagt, jeg var ikke bedre selv, og det må jeg vel leve med. Skifte nick, gjør jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Absolutt ikke, men jeg må få lov til å si at fokuset ble satt på meg istedet for Zakkoo.

Og det var ikke på mine vegne at jeg klaget til webbis engang!

Så jeg føler meg nok veldig utsatt.. Men jeg kommer over det og, som noen har sagt, jeg var ikke bedre selv, og det må jeg vel leve med. Skifte nick, gjør jeg ikke.

Hidi, nå overdriver du. Fokuset ble slett ikke satt på deg, det var i høyeste grad på zakkoo, du var knapt nok en bisetning.

Det at du klaget til webbis har jeg ikke blandet meg inn i, det var en helt annen sak.

Jeg hadde overhode ikke kommet til å nevne deg hvis det ikke var for at zakkoo selv skrev at du ikke var blandt de nickene han har brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Hidi, nå overdriver du. Fokuset ble slett ikke satt på deg, det var i høyeste grad på zakkoo, du var knapt nok en bisetning.

Det at du klaget til webbis har jeg ikke blandet meg inn i, det var en helt annen sak.

Jeg hadde overhode ikke kommet til å nevne deg hvis det ikke var for at zakkoo selv skrev at du ikke var blandt de nickene han har brukt.

Da har du ikke lest hele tråden.

Det var jeg som fikk kjeft for å gå løs på stakkars zakkoo.

Og for deg er jeg kanskje en bisetning, men jeg ville vel neppe anmeldt meg selv til webbis da...

Jeg også ville motta en ny bruker skikkelig, og var derfor åpen og grei mot vedkommende, men noe skurret da han kalte en bruker for *****...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Da har du ikke lest hele tråden.

Det var jeg som fikk kjeft for å gå løs på stakkars zakkoo.

Og for deg er jeg kanskje en bisetning, men jeg ville vel neppe anmeldt meg selv til webbis da...

Jeg også ville motta en ny bruker skikkelig, og var derfor åpen og grei mot vedkommende, men noe skurret da han kalte en bruker for *****...

Men det virket jo som om du og flere andre tok dere mer nær av det enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Men det virket jo som om du og flere andre tok dere mer nær av det enn meg.

Det var likssom toppen av isberget! Hadde lenge følelse av at noe skurret, men akkurat det, gjorde at jeg aksjonerte.

Følte vel for å reagere mot noen som sier sårende ting, nettopp fordi jeg vet hvor sårende det kan være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Det var likssom toppen av isberget! Hadde lenge følelse av at noe skurret, men akkurat det, gjorde at jeg aksjonerte.

Følte vel for å reagere mot noen som sier sårende ting, nettopp fordi jeg vet hvor sårende det kan være...

Men jeg ble jo ikke såret av det. :)

Greit nok at man ikke skal oppføre seg sånn på forum, men jeg tåler da litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To leger er ikke feilfrie men citygirl er!

Jeg trodde ærlig talt at de i den tråden var bestemt på å ta meg...

Har selv falt ned trappa til kjelleren to ganger, men aldri brukket noe, bare fått blåmerker.

Vet jeg kan være urimelig og sta, men det er bare en bitteliten del av den jeg er. Så det føles litt urimelig når citygirl, ulvinnen og mp og du går til spontanangrep på meg. Har skrevet mer godt enn vondt...

Håper du vet det!

Spontanangrep?????

Nei nå får du gi deg! Jeg må kunne få lov til å reagere på et innlegg du skriver uten at du skal si at jeg går til spontanangrep på deg.

De to episodene du har ak deg er ikke noe jeg tenker på når jeg ser nicket ditt, me je ynes jeg må kunne påpeke det når du sladrer til webbis om noe du har gjort to ganger selv.

Når det er sagt har du helt rett i at du har skrevet mye mer godt her inne enn vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Spontanangrep?????

Nei nå får du gi deg! Jeg må kunne få lov til å reagere på et innlegg du skriver uten at du skal si at jeg går til spontanangrep på deg.

De to episodene du har ak deg er ikke noe jeg tenker på når jeg ser nicket ditt, me je ynes jeg må kunne påpeke det når du sladrer til webbis om noe du har gjort to ganger selv.

Når det er sagt har du helt rett i at du har skrevet mye mer godt her inne enn vondt.

Poenget mitt var at det var PP jeg ville beskytte, ikke meg selv... Er klar over at jeg må tåle litt og det gjør jeg, men i mine øyne har aldri PP vært slik som jeg.

Takk for dine siste ord, de varmet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Poenget mitt var at det var PP jeg ville beskytte, ikke meg selv... Er klar over at jeg må tåle litt og det gjør jeg, men i mine øyne har aldri PP vært slik som jeg.

Takk for dine siste ord, de varmet!

"i mine øyne har PP aldri vært slik som jeg."

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Men jeg ble jo ikke såret av det. :)

Greit nok at man ikke skal oppføre seg sånn på forum, men jeg tåler da litt.

Sorry, men du har aldri skrevet noe som helst stygt, og da følte jeg det urettferdig at du skulle bli møtt med et slikt ord...

Jeg er bare umulig, uansett hvor godt jeg vil det skal være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Sorry, men du har aldri skrevet noe som helst stygt, og da følte jeg det urettferdig at du skulle bli møtt med et slikt ord...

Jeg er bare umulig, uansett hvor godt jeg vil det skal være...

Skjønte at du mente det godt, da. :)

Men jeg forsto liksom ingenting da 3-4 personer plutselig ble kjempeopprørte på mine vegne, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Da har du ikke lest hele tråden.

Det var jeg som fikk kjeft for å gå løs på stakkars zakkoo.

Og for deg er jeg kanskje en bisetning, men jeg ville vel neppe anmeldt meg selv til webbis da...

Jeg også ville motta en ny bruker skikkelig, og var derfor åpen og grei mot vedkommende, men noe skurret da han kalte en bruker for *****...

Nei, jeg har ikke lest hele tråden. Det trenger jeg heller ikke, jeg forholder meg til at du påstår at jeg har gått til spontanangrep på deg.

Det har jeg ikke, og til mer du gjør deg selv til martyr, til mer vil andre lure på om det er noe alvorlig galt du har gjort, som de ikke har fått med seg.

Hadde jeg ikke vært ulvinnen selv, så hadde jeg tenkt at MP, Ulvinnen, citygirl og (hvem det nå var) må hatt en grunn til å gå til frontalangrep på deg.

Det vi gjør nå, er faktisk å forsvare ryktet ditt, ved å motsi deg på at vi har angrepet deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Skjønte at du mente det godt, da. :)

Men jeg forsto liksom ingenting da 3-4 personer plutselig ble kjempeopprørte på mine vegne, hehe.

Det var på dine vegne, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...