Gå til innhold

Kjedelig, men nødvendig, deodorant-spørsmål

Anbefalte innlegg

tzatziki1365380058
Skrevet

Gi meg en garantert allergifri og luktfri eller i det minste svakt luktende roll on, da???!

Nå har rosa mum som var den eneste jeg tålte, endret image og lukter nå py! Cosmica tåler jeg ikke - eller tålte jeg i alle fall ikke da jeg prøvde det sist.

Anyone?

Trenger ikke være kjempebillig, men MÅ jo ikke være dyr, da.

Skrevet

Den til biotherm er ganske ok. Den lukter heller ikke sterkt

Skrevet

Hva er hensikten med en luktfri deo?

Den skal ikke drepe svettelukta. Dessuten bruker mange parfymer og bodylition så da kan det bli veldig sterk lukt etterhvert

hare1365380455
Skrevet

Om man f.eks. bruker litt parfyme.

tzatziki1365380058
Skrevet

Poenget er ikke å lukte godt - poenget er å ikke lukte vondt :)

tzatziki1365380058
Skrevet

Vaseline intensive care uten parfyme.

Kanskje det, du. Takk for tipset!

tzatziki1365380058
Skrevet

Den til biotherm er ganske ok. Den lukter heller ikke sterkt

Biotherm hadde jeg glemt - har vært fornøyd - og tålt - andre produkter fra dem, så kan kanskje prøve den også.

Takk for tipset!

Skrevet

Biotherm hadde jeg glemt - har vært fornøyd - og tålt - andre produkter fra dem, så kan kanskje prøve den også.

Takk for tipset!

Bare hyggelig:-)

Skrevet

Prøv aluminumklorid fra apoteket. da trenger du ikke deo på en god stund.

Gjest Shira12
Skrevet

Takk for tipset!

Jeg bruker bare Biotherm sin nå. Jeg tåler nesten ingen andre deodoranter.

Du kan bestille den her, da kommer den fraktfritt i postkassen:

http://www.strawberrynet.com/

Skrevet

Jeg tåler godt sterilan optimal, den lukter ikke sterkt heller. Jeg reagerer på mye annet. Men det er jo ikke sikkert du tåler den likevel selvsagt. :-)

Skrevet

Prøv aluminumklorid fra apoteket. da trenger du ikke deo på en god stund.

Hørtes nesten litt skummelt ut. Er det noe man smører på og så kan man gå uten å bruke deo i dagesvis??

Skrevet

Vichy (på apoteket) har gode deodoranter. Selv bruker jeg en med grønn kork som skal virke i 24 timer, men det finnes flere andre varianter også.

Skrevet

Takk for tipset!

Jeg kjøpte biotherm senest igår og jeg synes ingen deodorant slår den. Men nå skal det sies at jeg ikke er allergisk da.

Skrevet

Kanskje det, du. Takk for tipset!

Den har jeg også brukt i mange år, fungerer veldig bra og ikke dyr.

Gjest Filifjompen
Skrevet

Vichy (på apoteket) har gode deodoranter. Selv bruker jeg en med grønn kork som skal virke i 24 timer, men det finnes flere andre varianter også.

Vichy med hvit kork skal vel være parfymefri? Jeg bruker den med grønn., og det er den beste deo jeg har prøvd.

Skrevet

Clinique.

Duftsvak, allergivennlig og holder deg fresh utrolig lenge.

Skrevet

Hørtes nesten litt skummelt ut. Er det noe man smører på og så kan man gå uten å bruke deo i dagesvis??

Ikke så skummelt som det høres ut som.

Jeg bruker ikke deo, men alu.korid 1-2 ganger i uken (påfører før jeg legger meg, og vasker av morgenen etter).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...