Gå til innhold

advarsel : roping og stygge ord


vanilje

Anbefalte innlegg

sint og sur og rar og lei og deppa og frustrert og litt mer sinna og vil bare slenge alt rundt meg i veggen og rope at jeg HATER alt og alle i hele verden for at jeg ikke vet hvordan jeg skal holde ut med denne fortvilelsen eller sinnet eller tankene om at jeg bare er dritt eller at verden er helt forbannet jævlig sted å være og at det må finnes et bedre sted, et sted som ikke er her akkurat nå når jeg trenger det for nå så trenger jeg egentlig alt og ingenting, vil være alene, men trenger noen her, men er ingen her, det er natt og ingen er her for å pakke dyna rundt en veldig sliten vanilje, som egentlig ikke har noen grunn til å være deppa eller sint eller redd eller liten, annen grunn enn at faren til vanilje likte vanilje litt for godt og fant ut at vanilje godt kunne brukes som sexleketøy fra hun var bitteliten, for det var vel derfor de hadde fått henne, så han fikk noen å pule når moren hennes ikke ville stå til tjeneste for han og en liten vanilje hadde sikkert ikke noe i mot det, han skulle bare lære henne hva som var godt her i livet og sa pene ting og en liten vanilje ble veldig forvirret fordi hun skjønte ikke hvorfor det skulle være så godt å få noe hardt putta så hardt inn i seg at hun revnet, men han ville jo bare være snill, så da var det sikkert vanilje som gjorde noe galt, for alle sa jo at vanilje har en snill mann til far, men vanilje husker ikke så mye, for vaniljer har nok med å prøve å holde hodet sitt på rett plass og oppføre seg ordentlig i en verden som krever at man er såkalt normale, men faren og moren til vanilje ødela alt, så her sitter vanilje, med panikk og er redd og lei seg, men vet ikke helt hvorfor, eller aller mest, vet ikke helt hvordan hun skal få det til å gå bort, for den vonde følelsen vil ikke vanilje ha, den er kvalm og klissete og setter seg fast i veggene og i smaken og overalt i kroppen, sånn som vonde skuldre og redsel for å legge seg, natta er skummel for vanilje og når vanilje har mest lyst til å rope høyt, så blir hun bare bitteliten igjen og venter på at faren skal komme enda en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

liljensverden

Kjære , kjære deg!

Vil så gjenre holde rundt deg og fortelle deg at du er så skyldfri og ren som det går an å bli. Men jeg forstår deg. Føler det samme selv. Minnene som river en fra hverandre. Minnene som ødlegger sjelen og som forgifter hver eneste celle i kroppen.

Det er f***skap!!!

Vi fortjener jo så mye bedre. Vi bare vet det ikke selv.

Sender deg styrke i natten.

Mange klemmer fra Liljen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære , kjære deg!

Vil så gjenre holde rundt deg og fortelle deg at du er så skyldfri og ren som det går an å bli. Men jeg forstår deg. Føler det samme selv. Minnene som river en fra hverandre. Minnene som ødlegger sjelen og som forgifter hver eneste celle i kroppen.

Det er f***skap!!!

Vi fortjener jo så mye bedre. Vi bare vet det ikke selv.

Sender deg styrke i natten.

Mange klemmer fra Liljen

du skal sove nå du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du har opplevd er så grusomt og forferdelig og jeg blir så sinna på dine vegne.

Og jeg er evig optimist og nekter på å tro at ting ikke vil bli bedre og at vi er ødelagt eller noe sånt.

jeg har en så sterk tro og håp på at mitt liv skal bli bedre. Også at du engang skal få det bedre. Og vet at du kanskje ikke tror på det nå.Så jeg skal tro og håpe for deg.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her, vet det er liten trøst når ting er sånn, men ville bare si det.

*stor klem*

Takk

Jeg vet det er folk der ute i den store verden, men ikke bestandig det hjelper...

Lykke til i uka som kommer, vi sees om ikke så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det du har opplevd er så grusomt og forferdelig og jeg blir så sinna på dine vegne.

Og jeg er evig optimist og nekter på å tro at ting ikke vil bli bedre og at vi er ødelagt eller noe sånt.

jeg har en så sterk tro og håp på at mitt liv skal bli bedre. Også at du engang skal få det bedre. Og vet at du kanskje ikke tror på det nå.Så jeg skal tro og håpe for deg.

klem

Det der med håp er kinkig, synes det er vanskelig å forstå, men vet det har med min måte å oppleve tiden på.

Er håp det samme som å ha noe å se frem mot? Eller er det noe dypere? En slags "grunninnstilling"?

Eller har det med å bare holde ut, for det kommer kanskje bedre tider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg blir så forbanna.

Finnes så mange drittfolk der ute, måtte de få sin straff før eller senere! :(

*sender alle mine tanker og ønsker deg alt godt, Vanilje*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...