Gå til innhold

bare vil si hei.alle.. :)


Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Hei alle sammen ..

håper at dere har det bra også.. jeg også :)

ååååå deilig kommer vår og sol . holder på planter blomster-løk og pynte til 17 mai.. så gleder meg til det...

Ja .vi har kjøpt valp hund ( 5 mnd gammel )så er søt som smelter i hjerte.

Artig og leker med min barna. min barna sier det er kult.!!!

(HUND)..

Jeg tenker på dere . STÅ PÅ!!

KLEMMER FRA MEG :)

FRA HAVET BLÅTT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen Havet er blått!

Så fint å høre fra deg igjen, har tenkt på deg skjønner du! Derfor var det kjekt å lese dette herlige, positive innlegget!

Dere er så heldige som har fått en valp - hva slags rase er det? Og hva heter den? Tenker barna er glad nå ja! Men jeg håper at dere deler på ansvaret, at ikke du må ordne alt alene etter hvert som nyhetens interesse avtar?!!

Jeg har kjøpt blomster til hagen i dag. Og vasket vinduer både ute og inne, så solen kan skinne inn! Gleder meg til 17. mai, da skal jeg ha på den nye bunadstakken som jeg er så stolt av! Jeg har designet den selv, så ingen har maken. Håper det blir fint vær da...

Vårklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Hei igjen Havet er blått!

Så fint å høre fra deg igjen, har tenkt på deg skjønner du! Derfor var det kjekt å lese dette herlige, positive innlegget!

Dere er så heldige som har fått en valp - hva slags rase er det? Og hva heter den? Tenker barna er glad nå ja! Men jeg håper at dere deler på ansvaret, at ikke du må ordne alt alene etter hvert som nyhetens interesse avtar?!!

Jeg har kjøpt blomster til hagen i dag. Og vasket vinduer både ute og inne, så solen kan skinne inn! Gleder meg til 17. mai, da skal jeg ha på den nye bunadstakken som jeg er så stolt av! Jeg har designet den selv, så ingen har maken. Håper det blir fint vær da...

Vårklem fra Grete :-)

Hei Grete..!!

Ja snart til 17 mai bare noe dager igjen .. ferdig med hagen , nå vaske og stryker klær, pynte sløyfe og snart alle klare til 17 mai.. gleder meg til dette og se på skole-toget min sønner sammen med andre og roper hurra hurra men jeg se bare vifter flagger og glad masse aniskter.. Barna skal få mye kose og morsomt. Ifjor en av dem sønn vunnet lykke-hjul og fikk kasse med frukt/sjoklade.håper bra vær ,kanskje jeg bør bestille en dag med sol..

ja gjelder hund er blandingshund shcæfer og alaske malamute. nydelig hund se mer som shcæfer... Hun heter Tara.. som barna og jeg diskutere om navn tilslutt bestemt heter Tara slike at lett for meg å roper , ikke sant..min Barna enig.... :)

Ja min barna har også ansvar med tara , men ikke så lett pga vil ha ansvar med tara .. da en problemer-løsning da jeg lagt system-mønster hvem har ansvar den dag og neste dag .. sånn på skjerma innhold : tur , gi mat, toalett. når ferdig skrive krysse. meget fungere bra synes jeg . Barna var så flinke..

vårklem fra meg

havet blått..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...