hav Skrevet 7. mai 2001 Del Skrevet 7. mai 2001 Hei! Jeg er en jente på 26 år som har vært meget syk de siste 3 årene. Har autoimun hypotyreose. Jeg har også vært plaget med sterk vannlatningstrang. Jeg fikk dette symptomet første gang samtidig med en halsbetennelse. Etter ca en måned fikk jeg antibiotika, selv om det ikke ble funnet bakterier i urinen. Dette hjalp, men etter en tid fikk jeg symptomene tilbake og denne gangen hjalp det ikke med antibiotika. Jeg prøvde å ta detrusitol, men fikk for store bivirkninger. Jeg fikk i dag vite at noen blodprøver viser at jeg har en infeksjon i kroppen. Kan immunsystemets angrep på skjoldbrukskjertelen gi slike resultater eller er dette en bakterie eller virus jeg har problemer med å bli kvitt? Kan antibiotika kuren jeg fikk første gang, ikke ha fjernet bakteriene helt og gjort dem immune mot denne type antibiotika? Kan man få symptomer fra blæren dersom infeksjonen har sitt hovedsete et annet sted? Jeg er i tillegg mye plaget med kvalme og oppkast, noe som ikke anses for å være et vanlig symptom på hypotyreose. På forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/26703-irritabel-bl%C3%A6re-og-infeksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigurd Kulseng-Hanssen, gynekolog Skrevet 8. mai 2001 Del Skrevet 8. mai 2001 At hypothyreose og irritabel blære skulle ha noe med hverandre å gjøre, er ukjent for meg. Det er ikke mulig for meg å uttale meg om hvor din eventuelle infeksjon stammer fra. Om en tidligere urinveisinfeksjon ikke er vellykket behandlet kan avgjøres ved å undersøke urinen med stiks og eventuellt dyrkning. Man kan ikke utelukke at sykdom i andre organer også kan gi symptomer fra blære/urinrør. Kvalme og oppkast er ikke vanlige symptomer dersom man har sykdom i blæren. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/26703-irritabel-bl%C3%A6re-og-infeksjon/#findComment-109822 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.