Gjest liljekonval Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg ser at vi er flere som skal ned mye i vekt og jeg tenkte å dra i gang klubben nå. Jeg er sikker på at vi alle har kunnskaper som andre kan dra nytte av. Det er fint å ha et slikt sted, der vi kan utveksle erfaringer når ting butter i mot. Jeg kommer til å veie meg hver mandag(i morgen), notere meg det og skrive vektnedangen om 1 uke. Jeg kommer til å måle meg i morgen og måle meg søndag om 4 uker for å se hvor mange cm jeg har mistet. Dette følger jeg med på og legger inn hver 4 uke. Håper flere vil være med, eller kanskje har noen ideer. Jeg begynner i hvertfall i morgen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest et annet forslag Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hva med å gjøre det fredagen som "uten en tråd"? Da blir det lettere å ha oversikt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest liljekonval Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hva med å gjøre det fredagen som "uten en tråd"? Da blir det lettere å ha oversikt. Joda, det kan vi. Da prøver jeg å drar det i gang på fredag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest et annet forslag Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Joda, det kan vi. Da prøver jeg å drar det i gang på fredag. Du bestemmer selvsagt selv, men jeg tenkte det kunne være en idé med fredager. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scara Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Tenkte "uten en tråd" klubben kunne ha fredagen for seg selv, så tar vi mandagene, for da har vi grunn til å "skjerpe" oss i helgene, og ikke deppespise hvis vektnedgangen er liten...... :-) Men det er nå bare meg. Jeg veier meg uansett mandagene, for jeg går til infertilitetsbehandling på mandagene, og da skriver hun opp nedgangen min :-) Hva sier dere ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.