Deanna Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Det å trene styrke føles som bortkastet tid.Og det er ekkelt å ta situps når det bare er masse fett der. Man tenker at man heller skulle gjort noe som brenner mer kalorier. Jeg gjør det likevel da og kan hele fysiologien om hvorfor styrketrening er bra for folk som gifter seg.Så jeg vet jeg bør trene styrketrening. Men vanskelig å motivere seg til det.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deanna Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 mener at styrketrening er bra for folk som slanker seg. Merkerlig skrivefeil det der 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 mener at styrketrening er bra for folk som slanker seg. Merkerlig skrivefeil det der Hehehehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Det er bare tull at styrketrening ikke brenner fett. Skikkelig styrketrening brenner mye fett, i tillegg til at de musklene du får bidrar til at du brenner enda mer fett enn hvis du ikke hadde trent styrke. Det bør vel være motivasjon nok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 mener at styrketrening er bra for folk som slanker seg. Merkerlig skrivefeil det der Jeg stussa litt ja... ) Lurte på om du hadde en eller annen godt skjult sex-hentydning til bryllupsnatta eller noe sånt der. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klara Q Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 mener at styrketrening er bra for folk som slanker seg. Merkerlig skrivefeil det der "hele fysiologien om hvorfor styrketrening er bra for folk som gifter seg" Lol! Der fikk jeg meg en god latter, på selveste morgenkvisten! Skal du giftes snart, kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg synes styrketrening er morsomt. Det er morsomt å se hvor tungt jeg klarer å løfte og hvor mange repetisjoner jeg får til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigern woods Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Mitt beste tips er favoritt-musikk på mp3-spillern og seriøst oppsatt treningsprogram(frivekter)Jeg merker humøret tar seg betraktelig opp, kroppen får mye mer funksjonell styrke og blir strammere. Styrketrening øker også basalforbrenninga. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg synes styrektrening er moro!!! Moro å se hvor mange repetisjoner av f.eks. sit-ups og armhevninger jeg klarer! Og å bruke manualer er kjempemotiverende :-) Ikke at jeg blir så gruveldig sterk, men jeg merker at kroppen strammer seg opp! Personlig liker jeg dette bedre enn syklingen på ergometersykkel, for tiden! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det som kan hjelpe på motivasjonen er jo at jo mer muskelmasse du har, jo mer kalorier forbrenner du til vanlig - altså forbrenningen din går opp med mer muskler i kroppen. Muskler trenger energi til å bare "være". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.