Gå til innhold

Yssen-saken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hør her da. Det er greit nok at Yssen ville det, vi skal ikke forsvare henne. Men det er en leders fordømte plikt til å håndtere dette på en skikkelig måte og det har ikke Valla gjort, Hun har håndtert saken vannvittig klønete, uproft og dumt.

Oppatatt og oppatatt, tra la la.

Jada, vi er enige i det.

• Svar 138
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

42

• mariaflyfly

8

• tzatziki1365380058

7

• Solsikkefrø

2

Skrevet

Jeg skjønner at du mener det og at Valla burde sparkes pga av dette. Vel, det er vi uenige.

Jeg synes håndteringen var håpløs, men det er en formidlende omstendighet iom. at Yssen selv ønsket det slik.

Så langt jeg kan huske har jeg ikke sagt at hun bør sparkes, men når du sier det, så bør hun i alle fall ikke ha personalansvar. Det er ingen tvil om at hun er dyktig, men hun er ingen personalleder. Måten hun har håndtert dette på er så grunnleggende dårlig at så og si alle ledere vet at dette er totalt feil.

Skrevet

Oppatatt og oppatatt, tra la la.

Jada, vi er enige i det.

Vi har begge gjentatt oss i denne saken, ikke bare jeg, men du ser nok ikke det heller.

Problemet ditt er at du ikke skjønner hvordan en leder skal opptre i en slik situasjon og hva han skal si og ikke si.

Skrevet

Nåja... du har vært ute på glattisen lenge nok som det er i denne saken.

I tillegg er du så irritert og forbannet at det holder, hehe.

Jeg blir irritert når du ikke greier å diskutere skikkelig og fordi jeg er uenig med deg så er jeg enten i Lo-systemet,kjenner Valla. Søstra til Valla. Det har blitt påstått en del.

Saken er at du ser deg blind på en ting i denne saken og ikke er i stand til å se at det finnes flere sider.

Skrevet

Vi har begge gjentatt oss i denne saken, ikke bare jeg, men du ser nok ikke det heller.

Problemet ditt er at du ikke skjønner hvordan en leder skal opptre i en slik situasjon og hva han skal si og ikke si.

"Problemet ditt er at du ikke skjønner hvordan en leder skal opptre i en slik situasjon og hva han skal si og ikke si"

Det skjønner jeg forbasket godt.

Da jeg hørte at hun skulle være med på Skavland tenkte jeg: Å nei, hva gjør hun nå? Dette kan umulig være særlig klokt tenkte jeg og det var det jo ikke heller.

Forøvrig så jeg ikke programmet, men har skjønt at det ikke var noe å rope hurra for nei.

Skrevet

Jeg blir irritert når du ikke greier å diskutere skikkelig og fordi jeg er uenig med deg så er jeg enten i Lo-systemet,kjenner Valla. Søstra til Valla. Det har blitt påstått en del.

Saken er at du ser deg blind på en ting i denne saken og ikke er i stand til å se at det finnes flere sider.

Ærlig talt..syns du dete r merkelig at folk stiller spørsmål om motivene til en person som så til de grader ligner på Valla i sin argumentasjon?

Skrevet

Så langt jeg kan huske har jeg ikke sagt at hun bør sparkes, men når du sier det, så bør hun i alle fall ikke ha personalansvar. Det er ingen tvil om at hun er dyktig, men hun er ingen personalleder. Måten hun har håndtert dette på er så grunnleggende dårlig at så og si alle ledere vet at dette er totalt feil.

Alle vet at dette er totalt feil og alle burde skjønne at dem selv aldri har blitt utsatt for noe lignende.

Skrevet

Ærlig talt..syns du dete r merkelig at folk stiller spørsmål om motivene til en person som så til de grader ligner på Valla i sin argumentasjon?

Har ingen motiver, annet enn sterk irritasjon over heksejakten mot en flink kvinnelig toppleder, som har blitt utløst av venninnesjalusi.

Håpløst unødvendig og jævla irriterende.

En mann kan tillate seg mye mer uten at det blir bråk på samme måte.

Valla kunne ikke ha brukt ord som drittsekk som Torbjørn Berntsen gjorde, hun kunne ikke ha sagt: Nå skal vi faen meg lage bråk!, som Hågensen gjorde.

Skrevet

Har ingen motiver, annet enn sterk irritasjon over heksejakten mot en flink kvinnelig toppleder, som har blitt utløst av venninnesjalusi.

Valla kunne ikke ha brukt ord som drittsekk som Torbjørn Berntsen gjorde, hun kunne ikke ha sagt: Nå skal vi faen meg lage bråk!, som Hågensen gjorde.

Helt enig med deg.

Skrevet

Jeg mener at jeg har diskutert veldig saklig med deg i denne saken.

Du var irritert i går og er fortsatt irritert i dag.

Skrevet

Helt enig med deg.

Wita og Osiris= Valla og Jan Davidsen?

Like kåte på hverandre begge to.

Skrevet

Jeg mener at jeg har diskutert veldig saklig med deg i denne saken.

Du var irritert i går og er fortsatt irritert i dag.

Ja, du var saklig frem til et visst punkt. Det skal du ha:)

Men så spora du plutselig helt av.

Skrevet

"Problemet ditt er at du ikke skjønner hvordan en leder skal opptre i en slik situasjon og hva han skal si og ikke si"

Det skjønner jeg forbasket godt.

Da jeg hørte at hun skulle være med på Skavland tenkte jeg: Å nei, hva gjør hun nå? Dette kan umulig være særlig klokt tenkte jeg og det var det jo ikke heller.

Forøvrig så jeg ikke programmet, men har skjønt at det ikke var noe å rope hurra for nei.

Hvis du har skjønt dette, så skjønner jeg ikke helt hva vi diskuterer.

Hva Yssen har gjort av dumheter spiller på en måte ikke all verden fordi det er Vallas ansvar å håndtere det på en skikkelig måte.

Skrevet

He he.

Skrevet

Ja, du var saklig frem til et visst punkt. Det skal du ha:)

Men så spora du plutselig helt av.

Neida, jeg har ikke sporete helt av og det vet du. Jeg sa det til og med, med et smil:-)

Skrevet

Yssen er en veldig modig kvinne.

Valla er en svært dårlig leder som ikke burde ha vært leder.

Skrevet

Jeg tror nok at du har et poeng her, menn kan nok si og gjøre mer enn en kvinne.

Men jeg hadde ikke vært noe mer enig i dette om det var en mann som sa og gjorde det samme.

Skrevet

Yssen er en veldig modig kvinne.

Valla er en svært dårlig leder som ikke burde ha vært leder.

He he, du kom sent inn i diskusjonen nå , og jeg tror ikke jeg skal gjenta meg selv mer.

Men som du sikkert har skjønt så er jeg uenig.

Det dere andre betrakter som modig, betrakter jeg som feigt.

Det jeg synes er feigt, er å gå til VG og SAMTIDIG si at hun ikke ønsker rettsak.

Det hun da sier er at jeg vil knuse Valla, men jeg tar ikke sjangsen på å tape en sak.

Valla skal knuses og hun skal ikke ha mulighet til å forsvare seg heller.

Dette er så klart en kjempefrustrasjon for Valla, for da har hun ingen mulighet til å forsvare seg i en rettsak.

Dermed ble hun ledet ut på glattisen og gjorde denne tabben som alle ser på som utilgivelig.

Skrevet

Dream on. Noen av oss tenker faktisk selv da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...