Gå til innhold

Yssen-saken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det som kommer frem er så graverende at det er nifst. Det hjelper ikke at det er gammelt, det sier noe om lederstilen. Det sies at hun kan være spydig i sine kommentarer og det tror jeg at hun kan være også.

Hun lekker også fra en personalsamtale, bare det i seg selv er helt hinsides all fornuft og er en dumskap uten like.

Er enig i at lekkasjen rundt granskningen slettes ikke bra og gir heller ikke tillit. Men det frikjenner ikke Valla av den grunn.

Jeg tror ikke jeg skal gjette på om hun blir frikjent eller ikke.

Men VG irriterer meg noe veldig i denne saken. Det er mobbing på høysete plan det VG, Yssen og hennes advokat nå driver med.

Og jeg tror det er riktig som Utgård sa at han har sett langt "blodigere" forhold blandt menn i toppene.

• Svar 138
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

42

• mariaflyfly

8

• tzatziki1365380058

7

• Solsikkefrø

2

mariaflyfly
Skrevet

Neivel, jeg har vel ikke akkurat kunnet unngå å legge merke til at mariaflyfly kommer ilende til med et "amen" til mine debattmotstandere, nesten samme hva temaet gjelder;o)

Jeg føler meg nesten mobbet:)

Jeg er ikke ute etter å mobbe deg. Derimot må jeg kunne støtte dine meningsmotstandere, siden jeg mer enn en gang er grunnleggende uenig med deg.

Nå skal jeg gå og drikke fredagspils.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg skal gjette på om hun blir frikjent eller ikke.

Men VG irriterer meg noe veldig i denne saken. Det er mobbing på høysete plan det VG, Yssen og hennes advokat nå driver med.

Og jeg tror det er riktig som Utgård sa at han har sett langt "blodigere" forhold blandt menn i toppene.

Det er nok mulig at de har en heksjakt her. Jeg ser jo at hun får mye pes i denne saken. Men jeg er litt usikker på om det kanskje er fortjent også.

Jeg hadde syntes det samme om det var en mann som hadde gjort disse brølerne.

Jeg tror nok at det hadde blitt mindre blest om det var menn som var innblandet, men kanskje de ordner opp på en annen måte en kvinner gjør?

Skrevet

Jeg er ikke ute etter å mobbe deg. Derimot må jeg kunne støtte dine meningsmotstandere, siden jeg mer enn en gang er grunnleggende uenig med deg.

Nå skal jeg gå og drikke fredagspils.

Jeg har skjønt at du er mye uenig med meg og jeg liker at folk tør å diskutere, hevde sine meniger og stå for dem.

Men hvis du liker bedre å støtte andre med andre med et "amen", så skal du selvfølgelig få lov til å fortsette med det.

God helg:)

Skrevet

Det er nok mulig at de har en heksjakt her. Jeg ser jo at hun får mye pes i denne saken. Men jeg er litt usikker på om det kanskje er fortjent også.

Jeg hadde syntes det samme om det var en mann som hadde gjort disse brølerne.

Jeg tror nok at det hadde blitt mindre blest om det var menn som var innblandet, men kanskje de ordner opp på en annen måte en kvinner gjør?

Tja, det virker som kvinnene som nå har uttalt seg har ordnet opp, men at Yssen og VG har andre motiver.

Skrevet

Tja, det virker som kvinnene som nå har uttalt seg har ordnet opp, men at Yssen og VG har andre motiver.

Det kan være det at Yssen og co har andre motiver, men kanskje er det på tide at noen setter dette skikkelig i fokus også.

Skrevet

Det kan være det at Yssen og co har andre motiver, men kanskje er det på tide at noen setter dette skikkelig i fokus også.

Det er fint å ha fokus på mobbing, men ikke ved at fokuset skal bestå i å mobbe andre, slik det nå gjøres.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg har skjønt at du er mye uenig med meg og jeg liker at folk tør å diskutere, hevde sine meniger og stå for dem.

Men hvis du liker bedre å støtte andre med andre med et "amen", så skal du selvfølgelig få lov til å fortsette med det.

God helg:)

Det er ikke bare det at jeg er uenig med deg. Faktisk fyrer du opp under alle fordommer jeg har mot fruer fra vestkanten.

Skrevet

Det er ikke bare det at jeg er uenig med deg. Faktisk fyrer du opp under alle fordommer jeg har mot fruer fra vestkanten.

He he, også det har jeg skjønt for lenge siden og det plager svært lite.

Selv er jeg glad for at jeg slipper å plages med slike fordommer.

mariaflyfly
Skrevet

He he, også det har jeg skjønt for lenge siden og det plager svært lite.

Selv er jeg glad for at jeg slipper å plages med slike fordommer.

Og selv er jeg glad for at jeg slipper å ha stuckup skankunger i mitt nabolag. :)

Skrevet

Og selv er jeg glad for at jeg slipper å ha stuckup skankunger i mitt nabolag. :)

Jeg tror ikke jeg skal legge meg på samme nivå som deg her nå.

Men det jeg sa om at jeg mangler fordommer var nok litt overdrevent for i den grad jeg har noen fordommer så har nok jeg også litt større fordommer i mot fruer vestkanten enn fruer forøvrig, hvis jeg skal være ærlig, så dette var jo morsomt.

Forøvrig kommer jeg fra ei bygd med ca 6000 innbyggere. Bare sånn til opplysning.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg tror ikke jeg skal legge meg på samme nivå som deg her nå.

Men det jeg sa om at jeg mangler fordommer var nok litt overdrevent for i den grad jeg har noen fordommer så har nok jeg også litt større fordommer i mot fruer vestkanten enn fruer forøvrig, hvis jeg skal være ærlig, så dette var jo morsomt.

Forøvrig kommer jeg fra ei bygd med ca 6000 innbyggere. Bare sånn til opplysning.

"Forøvrig kommer jeg fra ei bygd med ca 6000 innbyggere. Bare sånn til opplysning."

Søtt. Godt du gifta deg opp noen hakk, da.

Skrevet

"Forøvrig kommer jeg fra ei bygd med ca 6000 innbyggere. Bare sånn til opplysning."

Han kommer i fra Nord-Norge.

Akkurat nå er han på Lofot-fiske:)

Ellers smakte fredagspilsen bra?

Skrevet

Dette er ikke for å innynde meg hos deg, for jeg blåser en lang marsj i hva du mener om meg, men det som er morsomt er at jeg nok er mer lik deg enn du aner.

Du har bare ikke skjønt det.

tzatziki1365380058
Skrevet

Det er viktig i den store sammenheng og nå må vel snart du også skjønne at det foregår noe mer her. Nå har VG skrevet om denne saken i snart to måneder og alt har vært negativt i forhold til Valla.

Det finnes ikke snev av nyanse i noe av det som har vært skrevet og når VG har annonyme kilder til tross for at Kokkin i Handel og kontor lovet alle de ansatte full anonymitet under granskingen, så skjønner du vel at det er noe merkelig som foregår her.

Hvem er det som lekker, tror du? Kan det kanskje være advokaten til Yssen som er til stede under granskingen eller er det Yssen selv som bruker VG som talerør?

Og hvorfor er alt som kommer frem bare negativt? Kan det være spesielle interesser som ligger bak?

Hvis du ikke har skjønt i fra før hva mobbing er, så kan du lese Vg hver dag. Da ser du mobbing av verste sort.

Det skal bli spennende å se hvor Yssen jobber etterhvert. Kanskje får vi et svar da.

"nå må vel snart du også skjønne at det foregår noe mer her"

Ja, det bør du jammen skjønne! De lekkasjene som er kommet gir jo bare en liten preview på det som kommer, og det er at flere i LO-toppen har følt seg dårlig behandlet av Valla!

Det er helt utrolig at du klarer å ta de siste dagers hendelser til inntekt for DITT syn! Konspirasjonsteoriene dine gidder jeg ikke en gang kommentere...

Hjelp og trøst! Du må være hjernevasket!

Skrevet

"nå må vel snart du også skjønne at det foregår noe mer her"

Ja, det bør du jammen skjønne! De lekkasjene som er kommet gir jo bare en liten preview på det som kommer, og det er at flere i LO-toppen har følt seg dårlig behandlet av Valla!

Det er helt utrolig at du klarer å ta de siste dagers hendelser til inntekt for DITT syn! Konspirasjonsteoriene dine gidder jeg ikke en gang kommentere...

Hjelp og trøst! Du må være hjernevasket!

Det er nok desverre VG, Yssen og hennes advokat som bedriver mobbing her og er ute etter å hjernevaske Norges befolkning. Det ser til de langt på vei lykkes.

At disse kvinne var har skværet opp seg i mellom, kom ikke frem før dagen etter.

Vg har trukket frem det aller verste som har blitt sagt under granskningen og laget store overskrifter med hjelp av kildene som ikke er så veldig vanskelig å fatte hvem er.

Jeg skal si deg en ting. Jeg virkelig hater denne mobbinga de driver på med og at de greier å dra med seg flertallet på denne galskapen er for meg ufattelig.

Jeg sier ikke at Valla er uskyldigheten selv, men dette raseriet som VG og Yssen greier å skape bland folk (inkl.deg) mot et enkelt menneske med sine metoder er virkelig skremmende.

Jeg blir skitredd av slikt.

Jeg skal ikke gjette på hva som blir utfallet av denne saken, men jeg håper virkelig ikke at det VG som skal få lov til å dømme i denne saken.

VG kommer til å stå hardt på for å presse LO med sin skitne taktikk.

Hvis du ikke har lagt merke til hvordam VG har holdt på nå i snart 2 måneder, er du naiv.

Det er ingen andre medier som har kjørt samme linja som VG har.

tzatziki1365380058
Skrevet

Det er nok desverre VG, Yssen og hennes advokat som bedriver mobbing her og er ute etter å hjernevaske Norges befolkning. Det ser til de langt på vei lykkes.

At disse kvinne var har skværet opp seg i mellom, kom ikke frem før dagen etter.

Vg har trukket frem det aller verste som har blitt sagt under granskningen og laget store overskrifter med hjelp av kildene som ikke er så veldig vanskelig å fatte hvem er.

Jeg skal si deg en ting. Jeg virkelig hater denne mobbinga de driver på med og at de greier å dra med seg flertallet på denne galskapen er for meg ufattelig.

Jeg sier ikke at Valla er uskyldigheten selv, men dette raseriet som VG og Yssen greier å skape bland folk (inkl.deg) mot et enkelt menneske med sine metoder er virkelig skremmende.

Jeg blir skitredd av slikt.

Jeg skal ikke gjette på hva som blir utfallet av denne saken, men jeg håper virkelig ikke at det VG som skal få lov til å dømme i denne saken.

VG kommer til å stå hardt på for å presse LO med sin skitne taktikk.

Hvis du ikke har lagt merke til hvordam VG har holdt på nå i snart 2 måneder, er du naiv.

Det er ingen andre medier som har kjørt samme linja som VG har.

Altså - akkurat når det gjelder VG, så kan jeg ikke uttale meg. Jeg leser aldri noe annet enn forsidene på VG, så det kan godt være du har rett i at de driver mobbe-kampanje.

Ikke noe av det jeg har sagt, har hatt VG-dekningen som utgangspunkt. Jeg har ikke tenkt over - før nå - at det hgar vært VG vi diskuterer. Jeg diskuterer saken og det som har kommet frem i mediene - og forsiden av VG de gangene jeg har sett den i butikken.

Andre medier har også skrevet om lekkasjer, vært på TV-nyhetene også, og det er den informasjonen jeg forholder meg til. Selv om jeg har fått med meg at lekkasjer i første omgang kom fra VG.

VG, Se & Hør og Her & Nå leser jeg aldri - ikke en gang på legekontoret!

mariaflyfly
Skrevet

Dette er ikke for å innynde meg hos deg, for jeg blåser en lang marsj i hva du mener om meg, men det som er morsomt er at jeg nok er mer lik deg enn du aner.

Du har bare ikke skjønt det.

Neppe.

Skrevet

Neppe.

Forskjellen er nok i så fall at jeg er mindre opptatt av dette enn deg. Men jeg har et ønske om å bo på ønskanten, og det er fremdeles 50 % sjangse for at det blir noe av.

Du har sagt så mange ganger nå at jeg sikkert går med merkeklær og Gucci-briller. Du har vært innom dette temaet en del år nå faktisk og det er tydelig at dette stikker dypt.Disse kompleksene kan ikke jeg få gjort noe med.

En ting er sikkert og det er at livet ikke er så svart/hvitt som du skal ha det til. Merkeklær og briller har aldri noen interesert meg, og jeg hadde vært akkurat den samme personen om jeg hadde bodd på østkanten. Handlet mine klær på H&M og Adelsten som nå.

En ting har du likevel rett og det er spesielt eldstejenta har begynt å bli påvirket av omgivelsene og dette har bekymret oss. På den annen siden slipper jeg å se henne piercinger. Men huff da, der uttalte jeg meg visst litt vestkantfrue-aktig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...