Lillemus Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jiiha! Ikke noen flere kilos nedgang, men dog en liten nedgang. ) Forrige uke 59,8, denne uka 59,5 Et liiite skritt i riktig retning og jeg er fornøyd. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 80,5 Det var vel 81 sist uke? Jeg fikk trent godt en dag, og ellers så har jeg spist sunt men vanlig. Selv om jeg spiste et lite kakestykke på jobb en dag.... Men det var et lite og ikke to stykker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Usj, jeg glemte å veie meg i dag :-( Men har ikke forhåpninger om noen vektnedgang - dt har vært dårlig med trening og mye mat denne uka. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Veide akkurat det samme som forrige uke, jaja.. Jeg har klart å følge opp treningen og har vært på SATS to ganger i uka siden nyttår. Kanskje jeg går litt inn i cm selv om kiloene ikke akkurat raser av? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Veide meg fredagsmorgen, gått ned 600g, fornøyd med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deanna Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 vekta mi hopper mye så skjønner ingenting. denne uka har jeg ligget på over 61 , nå ligger jeg på akkurat 60 ca. Men hovedpoenget er at jeg har vært flink denne uka. Trent masse og jeg har begynt å trene styrke litt seriøst. Og vært flink med kostholdet.Noe sånt at jeg har gjort mitt beste.Hatt en periode hvor jeg falt ut litt fra trening og alt sammen.Men nå er jeg i god stim igjen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Veide meg på fredag. Gikk ned fra 72.9 til 72.7. Ikke mye her heller, men hvertfall litt ned etter 2 ukers sprekk.. Hehe.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Veide meg på fredag. Gikk ned fra 72.9 til 72.7. Ikke mye her heller, men hvertfall litt ned etter 2 ukers sprekk.. Hehe.. Jeg har sprikke-sprukket litt i dag med ikke mindre enn 3 hjemmelagde kanelboller... Jaja. Skal ta en runde på trimsykkel og matte når ungene er i seng. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg har sprikke-sprukket litt i dag med ikke mindre enn 3 hjemmelagde kanelboller... Jaja. Skal ta en runde på trimsykkel og matte når ungene er i seng. ) Leste en bra kommentar til en bolleoppskrift tidligere i dag; boller er til for å nytes - ikke telles...*s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Leste en bra kommentar til en bolleoppskrift tidligere i dag; boller er til for å nytes - ikke telles...*s* Er det derfor du har slutta å bake kanelboller til dine venner? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Er det derfor du har slutta å bake kanelboller til dine venner? Noen (eller en...) av mine venner er altfor glad i boller til at jeg kan bake kanelboller til dem, jeg kan jo tross alt ikke bidra til at de pådrar seg diabetes II... Er du ikke enig? Omsorgsfull hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Noen (eller en...) av mine venner er altfor glad i boller til at jeg kan bake kanelboller til dem, jeg kan jo tross alt ikke bidra til at de pådrar seg diabetes II... Er du ikke enig? Omsorgsfull hilsen Men diabetes II kan sikkert forebygges dersom man deler kanelbollene med hunden. Den er jo mager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Men diabetes II kan sikkert forebygges dersom man deler kanelbollene med hunden. Den er jo mager. Han ville jo i det minste ikke fått gnagsår i munnen av boller... Tror ikke jeg tør å la deg være hundevakt! (Og jeg har ikke tenkt å spørre dyret hva han mener!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Han ville jo i det minste ikke fått gnagsår i munnen av boller... Tror ikke jeg tør å la deg være hundevakt! (Og jeg har ikke tenkt å spørre dyret hva han mener!) Dyret hadde likt seg hos snille tante flyfly! Fatter ikke at du kan betvile det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Dyret hadde likt seg hos snille tante flyfly! Fatter ikke at du kan betvile det. Gnagsår? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Gnagsår? Bikkja angrep et margebein med stor entusiasme... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Gnagsår? Duh... mail ;-p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Bikkja angrep et margebein med stor entusiasme... Å ja. Så det var ikke du som hadde spist så mange kanelsnurrer at du fikk gnagsår? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Duh... mail ;-p Åhh... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Å ja. Så det var ikke du som hadde spist så mange kanelsnurrer at du fikk gnagsår? Nei. Jeg tåler mange kanelboller! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.