Gå til innhold

Uten en tråd - ukas vekt

Lillemus

Anbefalte innlegg

Jiiha!

Ikke noen flere kilos nedgang, men dog en liten nedgang. :o)

Forrige uke 59,8, denne uka 59,5 Et liiite skritt i riktig retning og jeg er fornøyd. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym på det

80,5

Det var vel 81 sist uke? Jeg fikk trent godt en dag, og ellers så har jeg spist sunt men vanlig. Selv om jeg spiste et lite kakestykke på jobb en dag.... Men det var et lite og ikke to stykker. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, jeg glemte å veie meg i dag :-( Men har ikke forhåpninger om noen vektnedgang - dt har vært dårlig med trening og mye mat denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide akkurat det samme som forrige uke, jaja.. Jeg har klart å følge opp treningen og har vært på SATS to ganger i uka siden nyttår. Kanskje jeg går litt inn i cm selv om kiloene ikke akkurat raser av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vekta mi hopper mye så skjønner ingenting. denne uka har jeg ligget på over 61 , nå ligger jeg på akkurat 60 ca.

Men hovedpoenget er at jeg har vært flink denne uka. Trent masse og jeg har begynt å trene styrke litt seriøst. Og vært flink med kostholdet.Noe sånt at jeg har gjort mitt beste.Hatt en periode hvor jeg falt ut litt fra trening og alt sammen.Men nå er jeg i god stim igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veide meg på fredag. Gikk ned fra 72.9 til 72.7. Ikke mye her heller, men hvertfall litt ned etter 2 ukers sprekk.. Hehe..

Jeg har sprikke-sprukket litt i dag med ikke mindre enn 3 hjemmelagde kanelboller... Jaja. Skal ta en runde på trimsykkel og matte når ungene er i seng. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sprikke-sprukket litt i dag med ikke mindre enn 3 hjemmelagde kanelboller... Jaja. Skal ta en runde på trimsykkel og matte når ungene er i seng. :o)

Leste en bra kommentar til en bolleoppskrift tidligere i dag; boller er til for å nytes - ikke telles...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en bra kommentar til en bolleoppskrift tidligere i dag; boller er til for å nytes - ikke telles...*s*

Er det derfor du har slutta å bake kanelboller til dine venner? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det derfor du har slutta å bake kanelboller til dine venner? :P

Noen (eller en...) av mine venner er altfor glad i boller til at jeg kan bake kanelboller til dem, jeg kan jo tross alt ikke bidra til at de pådrar seg diabetes II... Er du ikke enig?

Omsorgsfull hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen (eller en...) av mine venner er altfor glad i boller til at jeg kan bake kanelboller til dem, jeg kan jo tross alt ikke bidra til at de pådrar seg diabetes II... Er du ikke enig?

Omsorgsfull hilsen

Men diabetes II kan sikkert forebygges dersom man deler kanelbollene med hunden. Den er jo mager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men diabetes II kan sikkert forebygges dersom man deler kanelbollene med hunden. Den er jo mager.

Han ville jo i det minste ikke fått gnagsår i munnen av boller...

Tror ikke jeg tør å la deg være hundevakt! (Og jeg har ikke tenkt å spørre dyret hva han mener!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ville jo i det minste ikke fått gnagsår i munnen av boller...

Tror ikke jeg tør å la deg være hundevakt! (Og jeg har ikke tenkt å spørre dyret hva han mener!)

Dyret hadde likt seg hos snille tante flyfly! :) Fatter ikke at du kan betvile det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...