Gå til innhold

Jesus kommer snart tilbake!

Anbefalte innlegg

Gjest Ja, han kommer snart!
Skrevet

er

det

ikke

lenge

før

Jesus

kommer

tilbake.

Det

ser

vi

iforhold

til

været

og

alt

som

skjer

rundt

om

i

verden.

Jeg

venter

spent!

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

20

• keinstein

7

• stone

6

• ShitDiddelyDo

2

Gjest Ja, han kommer snart!
Skrevet

Har han sittet fast i bilkø på Sørlandet?

Ja

han

har

sittet

fast

i

bilkøen

sørlandet.

venter

jeg

spent!

Jeg

skal

hvertfall

treffe

han

når

han

kommer

fram.

Skrevet

Nam. Fine snøen. Jesus er der nede nå, men han er opptatt med å lage snø-engler og se om de ligner på vennene hans. Later, gator :)

Skrevet

Jehova's vitner har jo spådd armageddon mange ganger de også. Husker det flere ganger, spesielt midt på 70-tallet hvor mange solgte alt de eide, fordi de hadde jo ikke bruk for det likevel.

Det dummeste var jo de som forærte eiendelene sine til de høyere opp i Jehova's systemet...*lol*..

Nå har de sluttet å spå årstall, for de har jo ikke gjort annet enn å ta feil hele tiden. Det rare er at ingen lærer, selv etter å ha tatt feil i årtier etter årtier.

Snur været litt en vinter så er det nok ett tegn på at jesus står bak, at det kan finnes andre årsaker er tydeligvis ikke så lett å forstå. Galskapen og idiotiet lenge leve.

Jeg tror med andre ord du kommer til å vente lenge. Du og jeg er nok gravlagt og alt er forsvunnet innen den tid, hvis det i det hele tatt skjer.

Skrevet

Jehova's vitner har jo spådd armageddon mange ganger de også. Husker det flere ganger, spesielt midt på 70-tallet hvor mange solgte alt de eide, fordi de hadde jo ikke bruk for det likevel.

Det dummeste var jo de som forærte eiendelene sine til de høyere opp i Jehova's systemet...*lol*..

Nå har de sluttet å spå årstall, for de har jo ikke gjort annet enn å ta feil hele tiden. Det rare er at ingen lærer, selv etter å ha tatt feil i årtier etter årtier.

Snur været litt en vinter så er det nok ett tegn på at jesus står bak, at det kan finnes andre årsaker er tydeligvis ikke så lett å forstå. Galskapen og idiotiet lenge leve.

Jeg tror med andre ord du kommer til å vente lenge. Du og jeg er nok gravlagt og alt er forsvunnet innen den tid, hvis det i det hele tatt skjer.

Er det ikke slik at når Jesus "kommer" så skal Jehovas vitner være de eneste som blir igjen på jorda - og jorda blir Pardiset? Resten av oss går til Helvete.

Derfor mener jeg at det var slik at i forkant av den forrige Jehovas vitne-spådde gjenkomsten, så gikk vitnene og så seg ut de pene husa de skulle overta i tillegg at de tok opp svære lån i bankene (som de visste de slapp å måtte betale tilbake når verden ble deres).

Arrester meg om jeg tar feil, men jeg tror nesten at det var mer eller mindre på den måten det foregikk.

Skrevet

Han har vært her både titt og ofte, men han havner på psykiatrisk hele tiden.

Gjest så det er sånn det henger sammen ja...
Skrevet

Er det ikke slik at når Jesus "kommer" så skal Jehovas vitner være de eneste som blir igjen på jorda - og jorda blir Pardiset? Resten av oss går til Helvete.

Derfor mener jeg at det var slik at i forkant av den forrige Jehovas vitne-spådde gjenkomsten, så gikk vitnene og så seg ut de pene husa de skulle overta i tillegg at de tok opp svære lån i bankene (som de visste de slapp å måtte betale tilbake når verden ble deres).

Arrester meg om jeg tar feil, men jeg tror nesten at det var mer eller mindre på den måten det foregikk.

De er jo stadig på "visninger" rundt omkring. Kommer de tilbake til ditt hus ofte, betyr det at du har et attraktivt hus de har lyst på.

Skrevet

Jehova, har den tro ja at det er kun dem som skal overleve. Men tenk hvor mange kristne og andre som har en religion å tro på, disse vil da gå til helvete. Men hvordan kan Jehova tro at det er bare dem? Det er jo en gåte i seg selv. Fordi alle som tror inntens på en religion ofrer seg for den og tror at de vil få et evig liv.

Tenk om det var slik at det var omvendt at det var alle andre enn Jehova? Det hadde vært svært surt å bli stoppet i døra, når du tror at du er den eneste som vil komme inn.

Skulle det finnes en rettferdig Gud så kan det ikke være slik at det er bare enkelte utvalgte som kommer inn døra.

Man kan i tilfelle ofre seg for sin religion hele livet og så viser det seg at du har tatt feil. Da er det surt å bli stoppet i døra, og får beskjeden...."beklager mrxx du har vært medlem i Jehova som ikke kommer inn,så alt arbeidet ditt og alt du har ofret hele livet er bortkastet, du skulle ha vært medlem i en kristen menighet. Når du en gang var så dum som trodde på dette, så burde du heller ha pult rundt og kost deg og fått noe ut av livet ditt......sorry mrxx"...hehe...

Folk er utrolig naive og dumme når det gjelder dette, så det forundrer meg ikke at de så seg ut de fine husene og tok opp store lån også.

Skrevet

Hva har du drukket denne gangen, mrxx? Like tåplige alle sammen jo.

Skrevet

Han har vært her både titt og ofte, men han havner på psykiatrisk hele tiden.

LOL!

Skrevet

Hva har du drukket denne gangen, mrxx? Like tåplige alle sammen jo.

Jeg drikker nok svært lite:-) Hva er du uenig?

Skrevet

Kommer tilbake? Jeg visste ikke at han hadde vært her jeg

Skrevet

Ja,ja, hvis resten går til helvete, så er vi i hvertfall garantert å treffe kjente.

Gjest Feil. Feil
Skrevet

Jehovas Vitner tror ikke på helvete. Det er bare kirken som gjør det.

Gjest Feil. Feil
Skrevet

Jehova, har den tro ja at det er kun dem som skal overleve. Men tenk hvor mange kristne og andre som har en religion å tro på, disse vil da gå til helvete. Men hvordan kan Jehova tro at det er bare dem? Det er jo en gåte i seg selv. Fordi alle som tror inntens på en religion ofrer seg for den og tror at de vil få et evig liv.

Tenk om det var slik at det var omvendt at det var alle andre enn Jehova? Det hadde vært svært surt å bli stoppet i døra, når du tror at du er den eneste som vil komme inn.

Skulle det finnes en rettferdig Gud så kan det ikke være slik at det er bare enkelte utvalgte som kommer inn døra.

Man kan i tilfelle ofre seg for sin religion hele livet og så viser det seg at du har tatt feil. Da er det surt å bli stoppet i døra, og får beskjeden...."beklager mrxx du har vært medlem i Jehova som ikke kommer inn,så alt arbeidet ditt og alt du har ofret hele livet er bortkastet, du skulle ha vært medlem i en kristen menighet. Når du en gang var så dum som trodde på dette, så burde du heller ha pult rundt og kost deg og fått noe ut av livet ditt......sorry mrxx"...hehe...

Folk er utrolig naive og dumme når det gjelder dette, så det forundrer meg ikke at de så seg ut de fine husene og tok opp store lån også.

Herlig, vi er medlem i Jehova.

Med andre ord, medlem i Gud.

Oi da.

Jehova - jahve - JHWH (eller JHVH). (kanskje du skal ta en titt på de gamle pergament rullene som finnes i ulike Bibliotek rundt om verden, der står tetragrammet)

Jehovas Vitner, Guds Vitner.

Oida. Vanskelig det ikke sant?

Tar det heller som et kompliment at du ikke klarer å få det riktig, enn en fornærmelse.

Gjest Feil. Feil
Skrevet

Ja, da arresterer jeg deg.

Himmel og hav for noe idioti.

Jehovas Vitner er ikke opptatt av materielle ting, det oppfordres til å være fornøyd med det man har og være mer opptatt av Guds Rike og dens komme, enn ting her på jorden.

Alle som har lest bladene Vakttårnet, kan lese det.

Det sier meg tydelig at dere ikke har den fjerneste anelse om hva JV står for, annet en dritt og usannheter dere hører fra andre.

Dessuten, Jehovas Vitner tror at Jesus allerede har kommet. De tror ikke på en synlig gjenkomst, men en hvor han har tatt sin plass i himmelen.

Som skjedde i 1914.

Så dere kan spare dere for den.

Skrevet

Herlig, vi er medlem i Jehova.

Med andre ord, medlem i Gud.

Oi da.

Jehova - jahve - JHWH (eller JHVH). (kanskje du skal ta en titt på de gamle pergament rullene som finnes i ulike Bibliotek rundt om verden, der står tetragrammet)

Jehovas Vitner, Guds Vitner.

Oida. Vanskelig det ikke sant?

Tar det heller som et kompliment at du ikke klarer å få det riktig, enn en fornærmelse.

I stedenfor å være nedlatende, noe du som Jehova kanskje ikke burde ha vært? så kan du heller kommentere innlegget mitt og påpeke hva som er galt.

Eller er det sant og sanningen kanskje er litt tung å svelge?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...