Gå til innhold

Jesus kommer snart tilbake!

Anbefalte innlegg

Gjest Feil.Feil.
Skrevet

Mener du virkelig at mrxx skal måtte gi deg sin adresse (og dermed sin identitet) for å få lov til å diskutere med deg?

Om du er så redd for å diskutere i all offentlighet, der mange kan "ta" deg, så må du da i det minste kunne legge ut en anonym emailadresse slik at dere kan diskutere på den måten.

Nå virker det bare som om du er redd for å bli ham svar skyldig.

Jeg har ingen problemer med å svare mrxx. Men jeg gjør det ikke over nettet.

Dette må jo dere bare godta, det er min personlige preferanse.

Nå valgte denne personen å ikke ta imot besøk, for meg signaliserer det useriøsitet.

ER man oppriktig interessert (og ikke bare ute etter å slenge masse påstander om seg uten å tørre å stå for det in person) så ville man tatt imot et besøk.

Om ikke da man var redd for å få besøk av en eller annen grunn, det kunne jo bety at personen FAKTISK fikk svar på alt det denne personen påstår.

Kanskje det er for skummelt. Ikke vet jeg.

Jeg kan gjerne opprette en anonym email adresse, og gi den til han.

Men den vil bare bli brukt til å avtale et besøk, jeg foretrekker å prate direkte.

Ikke gjennom fordekte navn og skjulte ansikter.

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

20

• keinstein

7

• stone

6

• ShitDiddelyDo

2

Skrevet

Alle bøker, Bibler, cd'er, dvd'er, brosjyrer, blader er gratis.

Om folk vil gi penger eller noe annet, er opp til dem.

Det kalles å gi frivillig bidrag og man gir det man vil.

Man trenger IKKE å gi noe som helst.

"Unngå skatt på salget"

Vi SELGER ingenting, alt er gratis.

Jeg skjønner etter denne tråden at det er mange som er fullstendig uvitende eller har noen rare forestillinger om masse ang JV.

"...mange som er fullstendig uvitende eller har noen rare forestillinger om masse ang JV"

Men er det ingenting som skjer eller har skjedd i JV som "gutta boys" i USA vil bestemme eller skjule?

;-)

Skrevet

Alle bøker, Bibler, cd'er, dvd'er, brosjyrer, blader er gratis.

Om folk vil gi penger eller noe annet, er opp til dem.

Det kalles å gi frivillig bidrag og man gir det man vil.

Man trenger IKKE å gi noe som helst.

"Unngå skatt på salget"

Vi SELGER ingenting, alt er gratis.

Jeg skjønner etter denne tråden at det er mange som er fullstendig uvitende eller har noen rare forestillinger om masse ang JV.

Prisen står på bøkene, hvordan kan de da være gratis? De kommer i trailerlass fra østen. Dårlig/billig kvalitet.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nå valgte denne personen å ikke ta imot besøk, for meg signaliserer det useriøsitet.

ER man oppriktig interessert (og ikke bare ute etter å slenge masse påstander om seg uten å tørre å stå for det in person) så ville man tatt imot et besøk.

Om ikke da man var redd for å få besøk av en eller annen grunn, det kunne jo bety at personen FAKTISK fikk svar på alt det denne personen påstår.

Men den vil bare bli brukt til å avtale et besøk, jeg foretrekker å prate direkte.

Du vil ikke ha fordekte ansikter og skjulte identer, og så våger du ikke en gang å bruke ditt faste nick her på dol?

Nei, vet du hva!

Jeg hadde aldri villet ta i mot en anonym doler på besøk, uansett hvor interesert jeg hadde vært i å diskutere med ham.

Det er bare to dolere som har vært hjemme hos meg, og de kjente jeg begge godt via msn og mail.

Du får heller invitere mrxx hjem til deg, eller å avtale å møtes på et offentlig sted, enn å forlange å komme hjem til han.

Jeg tipper at du bare har foreslått å besøke ham fordi du skjønner at sansynligheten for at han ønsker det er forsvinnende liten.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Forskjellen er ikke annet enn at jeg gir beskjed til noen i hans område, om at denne personen har noen spørsmål som han vil gjerne ha svar på.

De vil da foreta et besøk til et tidspunkt som passer for han, så han kan få svar på det han lurer på.

Eneste forskjellen er et avtalts besøk, motsatt et vanlig uanmeldt besøk av Jehovas Vitner.

Vi går jo rundt på dørene, så om det kommer noen til avtalt tid eller om det kommer noen helt tilfeldig (for det gjør det jo på et eller annet tidspunkt) er det jo ingen forskjell på.

Hva!

Hadde du ikke engang tenkt å besøke mrxx personlig, men å sende en stedfortreder?

Vet du, nå virker det enda mer sansynlig at du ikke klarer å svare mrxx, siden du må finne noen andre til å gjøre jobben for deg.

Gjest Feil.Feil.
Skrevet

Prisen står på bøkene, hvordan kan de da være gratis? De kommer i trailerlass fra østen. Dårlig/billig kvalitet.

Nå vet jeg at du ikke har peiling på hva du prater om.

Ta imot et blad neste gang Jehovas Vitner kommer på døren din, så kan du saumfare dem med lupe.

Du finner ingen priser.

Har ikke noe anelse om hva du referer til ang østen. Det kan være stjålet materiale som er piratkopiert og satt en pris på.

Gjest Feil.Feil.
Skrevet

Du vil ikke ha fordekte ansikter og skjulte identer, og så våger du ikke en gang å bruke ditt faste nick her på dol?

Nei, vet du hva!

Jeg hadde aldri villet ta i mot en anonym doler på besøk, uansett hvor interesert jeg hadde vært i å diskutere med ham.

Det er bare to dolere som har vært hjemme hos meg, og de kjente jeg begge godt via msn og mail.

Du får heller invitere mrxx hjem til deg, eller å avtale å møtes på et offentlig sted, enn å forlange å komme hjem til han.

Jeg tipper at du bare har foreslått å besøke ham fordi du skjønner at sansynligheten for at han ønsker det er forsvinnende liten.

"Du får heller invitere mrxx hjem til deg, eller å avtale å møtes på et offentlig sted, enn å forlange å komme hjem til han.

Jeg tipper at du bare har foreslått å besøke ham fordi du skjønner at sansynligheten for at han ønsker det er forsvinnende liten."

Jeg kan gjerne invitere han hjem til meg eller møte et offentlig sted, det gjør meg ingenting så lenge det foregår direkte.

Jeg vet ikke hvor i landet han bor, så jeg foreslo at han kan få besøk av noen Jehovas Vitner i det området han bor, det er jo helt naturlig. Så kan han få svar på det han lurer på.

Om han bor hvor jeg bor, så kan jeg gjerne møte han jeg.

Det er ikke noe problem, og jeg har aldri utgitt det som et problem.

Skrevet

De første kristne i Bibelen gikk fra dør til dør.

Vi følger deres eksempel.

Så enkelt er det.

Dere har ikke respekt for andre mennesker, så enkelt er det. Dere tror at dere har svaret på alt, men når noen sier dere imot får dere problemer med å svare.

Hvorfor kom ikke Jesus tilbake på noen av de tider JV har sagt at han skulle komme?

Å...kan du ikke svare på det?

Gjest Feil.Feil.
Skrevet

Hva!

Hadde du ikke engang tenkt å besøke mrxx personlig, men å sende en stedfortreder?

Vet du, nå virker det enda mer sansynlig at du ikke klarer å svare mrxx, siden du må finne noen andre til å gjøre jobben for deg.

Om han bor i Finnmark, skal jeg som bor på Vestlandet da dra på besøk? Det er lov å bruke litt fornuft her.

Om han da bor på Vestlandet, klart jeg kan ta en tur til han, eller invitere han til meg eller til et offentlig sted.

Gjest Feil.Feil.
Skrevet

Dere har ikke respekt for andre mennesker, så enkelt er det. Dere tror at dere har svaret på alt, men når noen sier dere imot får dere problemer med å svare.

Hvorfor kom ikke Jesus tilbake på noen av de tider JV har sagt at han skulle komme?

Å...kan du ikke svare på det?

Jo, det kan jeg svare på.

Men som jeg allerede har uttalt, så tar jeg ikke slikt over nettet.

Men såklart, fordi jeg ikke gjør som du vil og svarer over nettet, så har jeg ifølge deg ingen svar å gi, ikke sant?

Om du er interessert i å få svar på det du lurer på, så har kan du lese hva jeg har skrevet tidligere om besøk hos deg/hos meg/et offentlig sted/email.

Dere har muligheten, jeg har gitt den til dere. Det er ikke mitt problem om dere ikke tar imot det. Om du nå fortsetter i samme spor, så er du heller ikke interessert.

Punktum, finale.

Skrevet

Men såklart, fordi jeg ikke gjør som du vil og svarer over nettet, så har jeg ifølge deg ingen svar å gi, ikke sant?

Om du er interessert i å få svar på det du lurer på, så har kan du lese hva jeg har skrevet tidligere om besøk hos deg/hos meg/et offentlig sted/email.

Dere har muligheten, jeg har gitt den til dere. Det er ikke mitt problem om dere ikke tar imot det. Om du nå fortsetter i samme spor, så er du heller ikke interessert.

Punktum, finale.

Latterlig svar:-)

Gjest Feil.Feil.
Skrevet

Latterlig svar:-)

Takk for at du beviser poenget mitt.

Skrevet

Det er jeg som skal takke:-)

Dere er like latterlige alle sammen. Svare offentlig på en diskusjonside vil du ikke, for da får du flere kritiske spørsmål enn du ønsker. Dere ønsker å styre mennesker slik at en diskusjon går på deres egne premisser, men det klarer dere ikke på et slikt sted som dette.

Nei, du sitter der og kommer med påstander om at du kan svare på et spørsmål, men i realiteten kan du ikke uten å servere en haug med løgner. Dere har vært konkrete på når Jesus skulle komme tilbake, så svar på hvorfor han ikke kom da?

Ellers, ikke gidd å svar meg.

Skrevet

Nå vet jeg at du ikke har peiling på hva du prater om.

Ta imot et blad neste gang Jehovas Vitner kommer på døren din, så kan du saumfare dem med lupe.

Du finner ingen priser.

Har ikke noe anelse om hva du referer til ang østen. Det kan være stjålet materiale som er piratkopiert og satt en pris på.

Bøker. Ikke blader.

Husverten min var JV.

Han husa trailersjåføren som kjørte dem hit.

Skrevet

JV har vel instruks om aldri å gå inn i skriftlege diskusjonar om trua deira, fordi det gjer "argumentasjonen" sårbar. Det er så uhyre enkelt å plukke den frå kvarandre når påstandane står svart på kvitt. Andlet til andlet er det enklare å bruke teknikkar for å unngå problemstillingar og å unngå å svare på direkte spørsmål.

Skrevet

Punktum, finale.

Hvor i landet bor du da? Hvis jeg ville ta i mot deg, hadde du da kommet til meg alene, eller har du tatt med deg en?

Gjest abrahamsen
Skrevet

Han er nok smart nok til å vente til all snøen forsvinner iallfall:)

LOL!

Gjest milliee
Skrevet

Hvis han kommer, kan han stikke ned på puben. La han prøve å helbrede noen av de uføretrygda. Det vil de ikke, for da må de begynne å jobbe.

jasså ville du sagt det til mamma som ble uføretrygdet etter at hun fikk kreft eller?? Etter å ha jobbet som fulltid hele sitt voksenliv, HM?

Skrevet

Som vanlig er dette svada svar og unnvikelse, men det er jeg vant med. Som sagt, har stilt disse spørsmålene direkte til Jehova og andre som tror på andre ting. Ingen har så langt klart å gitt meg noe svar.

Hva et besøk skulle endre på dette skjønner jeg ikke, da jeg har snakket direkte med "dere".

Skrevet

"Du får heller invitere mrxx hjem til deg, eller å avtale å møtes på et offentlig sted, enn å forlange å komme hjem til han.

Jeg tipper at du bare har foreslått å besøke ham fordi du skjønner at sansynligheten for at han ønsker det er forsvinnende liten."

Jeg kan gjerne invitere han hjem til meg eller møte et offentlig sted, det gjør meg ingenting så lenge det foregår direkte.

Jeg vet ikke hvor i landet han bor, så jeg foreslo at han kan få besøk av noen Jehovas Vitner i det området han bor, det er jo helt naturlig. Så kan han få svar på det han lurer på.

Om han bor hvor jeg bor, så kan jeg gjerne møte han jeg.

Det er ikke noe problem, og jeg har aldri utgitt det som et problem.

Dette er bare til å le av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...